Gå til innhold

Call of Duty


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gir det 9/10. Jeg har just klart hele spillet på det enkleste. Men jeg har bare ikke lyst å spille alt om igjen. På et annet vanskelighetsgrad nivå. Etter man har klart det, så mister man lysten til å spille det om igjen. Sånn skjedde iallefall med meg! :dontgetit:

Er jo det jeg sier, alt er scripta, er ikke morro å spille om igjen!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jepp bra spill. Singleplayer var for kort. Multiplayer er dritkult, inrømmer at det er old shit, new wrapping, men likevel, er noe som hever det over RtCW og MoH... Blir vel å spille det til HL2 kommer tenker jeg.

Skulle bare mangle at det knuser MOH og RTCW når vi tenker på hvor gammle de er da.

Lenke til kommentar
Jepp bra spill. Singleplayer var for kort. Multiplayer er dritkult, inrømmer at det er old shit, new wrapping, men likevel, er noe som hever det over RtCW og MoH... Blir vel å spille det til HL2 kommer tenker jeg.

Skulle bare mangle at det knuser MOH og RTCW når vi tenker på hvor gammle de er da.

Hvorfor skulle det bare mangle? Flesteparten av alle spill som kommer er IKKE bedre enn tidligere spill av samme type. Feks Deus Ex: Invisible War kontra orginalen. Ufo Aftermath sammenlignet med de eldgamle XCOM spillene (vet at det ikke er enn oppfølger til disse, men spillet hadde all mulighet til å videreutvikle sjangere og bruke nyere teknologi til å gjøre spillet bedre enn de gamle klassikerene). Need For speed 5 kontra NFS3? Mye nyere spill, men også mye tammere... Det er ikke datostemplingen på spillene som avgjør hvor bra de er, om det var tilfelle måtte vi ut å kjøpe et nytt spill eller 5 i uka da samtlige spill som kom ut ville ha vært så mye bedre enn de som allerede var i hyllene.

Lenke til kommentar
COD har modda Quake 3 Engine.

 

Kanskje litt utdatert?

HomeLAN - What improvements is Infinity Ward making to the Quake III engine?

 

Michael Boon - To start off, our programming team has replaced the renderer, the model and animation systems, the AI, the game scripting system, and the terrain system. They have also added vehicle and artillery systems. The new renderer is fully hardware T&L, and is seriously fast. The model and animation systems really tie into the T&L renderer, which is what gives us the ability to put so many characters on the screen. The AI, which we?ve been tweaking since last year, is the smartest I?ve ever seen in a game. Making AI that can work alongside the player and look smart without getting in his way, or playing the game for him, is a difficult thing to do, but we?ve managed it really well. There is also a new terrain system, scripting system, and lighting tool. While we use the framework and level tools from Q3, the COD engine is almost entirely new, and it will show when you play the game.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...