Gå til innhold

Call of Duty


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sterk 9.

 

Det kunne vært mye lenger, jeg brukte ikke veldig lang tid på å spille igjennom det. Men det er et helt rått bra spill.

 

Spesielt det at du jobber som et lag sammen med AI styrte folk. Og den realistiske krigføringen, knatrene MG'er, autentiske lyder.

Det føles helt sykt når du ligger bak en mur, og mortars og MG peprer området du er i - særlig hvis jeg skrur opp lyden.

Tyskerne prater seg imellom på tysk, ikke engelsk med tysk aksent.

 

Det eneste som er litt nedtur er oppdraget på demningen, det blir litt Goldeneye på N64 - one-man-show. Jeg synes det er mye artigere å løpe rundt sammen med et lite lag, og høre en av gutta skrike COVER ME - og pepre de tyske stillingene.

 

Det mest realistiske krigsspillet jeg har prøvd, uten tvil.

Lenke til kommentar

Call of Duty er definitivt det krigsspillet der du får størst følelse av at det virkelig er krig. Folk hoier og skriker, kruttrøyken stikker i nesa, og kaoset råder. Dessuten er grafikken nydelig og lydopplevelsen fantastisk. Historien og MP-en kunne forsåvidt vært gjort bedre, men det trekker ikke noe særlig ned. Dette er den beste WW2-FPSen hittil, etter min mening!

 

9/10. :)

 

EDIT: Leif....

Endret av Skyttt
Lenke til kommentar

CoD: Singelplayer-delen syntes jeg var kjedelig. Etter å ha spilt MoHAA og de to tilleggspakkene, blir CoD for mye av det samme. Det er jo selvfølgelig litt mer realistisk å krige sammen i et lag, men... Mulitplayer synes jeg er morro, men det er kanskje fordi jeg har spilt lite av det før. Gadd ikke å betale for å spille MoHAA-mulitplayer. Synes det er nok å legge ut 450 kr for et spill + 300 kr for tillegsspakkene.

Lenke til kommentar
CoD: Singelplayer-delen syntes jeg var kjedelig. Etter å ha spilt MoHAA og de to tilleggspakkene, blir CoD for mye av det samme. Det er jo selvfølgelig litt mer realistisk å krige sammen i et lag, men... Mulitplayer synes jeg er morro, men det er kanskje fordi jeg har spilt lite av det før. Gadd ikke å betale for å spille MoHAA-mulitplayer. Synes det er nok å legge ut 450 kr for et spill + 300 kr for tillegsspakkene.

Synes CoD-singleplayeren var bedre enn alle MoHAA-greiene. Du får mye mer følelse av faktisk å være på slagmarken, en følelse jeg synes er litt fraværende i MoHAA.

 

Runda CoD i går. Det var riktignok kort, men utrulig moro så lenge det varte...:thumbs:

 

arve87: Grafikken i CoD er da kjempefin. Absolutt alt ser bedre ut i CoD enn MoHAA, etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...