Gå til innhold

Snittkarakter for å komme inn på vg1 tip?

avenged2022

Anbefalte innlegg

I 10ende får jeg nok ca 3,3 i snitt, pga depressiv periode og måtte bytte skole etter noe personlige greier med en elev i forje klassen min. Jeg har potensiale til å få minst 4,5 om jeg jobber ordentlig og med annen lærer i norsk/krle osv. .Fikk 5 i matte, 4+ engelsk og 5 naturfag i 9 klasse, men fikk sånn 2 og 3 i resten av fagene da læreren vi har i de fagene er veldig streng. Har tenkt å gå vg1 tip, vg2 maritime og så matrosfaget, så tror dere jeg kommer inn på tip. Om jeg kommer inn vet jeg at jeg kommer til å jobbe ordentlig og få bedre karakterer men greia nå er også at jeg ikke føler meg trygg i min nåværende klasse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 2/8/2022 at 9:34 AM, avenged2022 said:

I 10ende får jeg nok ca 3,3 i snitt, pga depressiv periode og måtte bytte skole etter noe personlige greier med en elev i forje klassen min. Jeg har potensiale til å få minst 4,5 om jeg jobber ordentlig og med annen lærer i norsk/krle osv. .Fikk 5 i matte, 4+ engelsk og 5 naturfag i 9 klasse, men fikk sånn 2 og 3 i resten av fagene da læreren vi har i de fagene er veldig streng. Har tenkt å gå vg1 tip, vg2 maritime og så matrosfaget, så tror dere jeg kommer inn på tip. Om jeg kommer inn vet jeg at jeg kommer til å jobbe ordentlig og få bedre karakterer men greia nå er også at jeg ikke føler meg trygg i min nåværende klasse.

Det kommer an på hvor du skal studere. Nederst i linken under ligger det link til grensene i Oslo for i fjor. Hvis du kikke litt rundt på vilbli.no, så finner du andre fylker også.

https://www.vilbli.no/nb/nb/oslo/inntaksregler-og-poengberegning/a/032609

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...