avenged2022 Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 I 10ende får jeg nok ca 3,3 i snitt, pga depressiv periode og måtte bytte skole etter noe personlige greier med en elev i forje klassen min. Jeg har potensiale til å få minst 4,5 om jeg jobber ordentlig og med annen lærer i norsk/krle osv. .Fikk 5 i matte, 4+ engelsk og 5 naturfag i 9 klasse, men fikk sånn 2 og 3 i resten av fagene da læreren vi har i de fagene er veldig streng. Har tenkt å gå vg1 tip, vg2 maritime og så matrosfaget, så tror dere jeg kommer inn på tip. Om jeg kommer inn vet jeg at jeg kommer til å jobbe ordentlig og få bedre karakterer men greia nå er også at jeg ikke føler meg trygg i min nåværende klasse. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 Med tanke på at dette er andre året med Corona og en litt vanskelig situasjon kan det godt være at de tar lettere på inntakskravene til de enkelte studieretningene. Men dette er bare synsing fra min side. Lenke til kommentar
Gunnar Mo Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 On 2/8/2022 at 9:34 AM, avenged2022 said: I 10ende får jeg nok ca 3,3 i snitt, pga depressiv periode og måtte bytte skole etter noe personlige greier med en elev i forje klassen min. Jeg har potensiale til å få minst 4,5 om jeg jobber ordentlig og med annen lærer i norsk/krle osv. .Fikk 5 i matte, 4+ engelsk og 5 naturfag i 9 klasse, men fikk sånn 2 og 3 i resten av fagene da læreren vi har i de fagene er veldig streng. Har tenkt å gå vg1 tip, vg2 maritime og så matrosfaget, så tror dere jeg kommer inn på tip. Om jeg kommer inn vet jeg at jeg kommer til å jobbe ordentlig og få bedre karakterer men greia nå er også at jeg ikke føler meg trygg i min nåværende klasse. Det kommer an på hvor du skal studere. Nederst i linken under ligger det link til grensene i Oslo for i fjor. Hvis du kikke litt rundt på vilbli.no, så finner du andre fylker også. https://www.vilbli.no/nb/nb/oslo/inntaksregler-og-poengberegning/a/032609 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå