torest Skrevet 7. februar 2022 Del Skrevet 7. februar 2022 Nå er brenselcellene til hydrogenfergen MF Hydra levert [Ekstra] Lenke til kommentar
J-Å Skrevet 7. februar 2022 Del Skrevet 7. februar 2022 Det går heldigvis to ferger på strekningen. Jeg kommer til å ta den andre. Det frister ikke så veldig å betale for å være lab-rotte. 1 Lenke til kommentar
Ketill Jacobsen Skrevet 7. februar 2022 Del Skrevet 7. februar 2022 J-Å skrev (10 minutter siden): Det går heldigvis to ferger på strekningen. Jeg kommer til å ta den andre. Det frister ikke så veldig å betale for å være lab-rotte. Jeg har reist med Nesvik og håper det er Hydra neste gang! 1 Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Ny utsettelse for hydrogendrift av Hydra: "«Hydra» tas ut av drift i løpet av våren for å installere og klargjøre selve hydrogenanlegget. Deretter vil Norled gjennomføre en del testing før fartøyet igjen er i rute i løpet av høsten." Ny forsinkelse for verdens første hydrogenferje (aftenbladet.no) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå