molna Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Som sagt, håper jeg tar feil Hvor har du forresten hørt/sett det med at datakabel blir inkludert? Tror nok ikke det stemmer, i allefall ikke i forhold til det offisielle databladet. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Nja.. var vel en kombinasjon av flere ting tror jeg. Hun ringer mye og batteriet gikk tomt i løpet av en dag. Max irriterende når man har viktige samtaler. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Blemme fra min side.. hvor er brillene mine.... jeg leste at datakabel skulle følge med, men det er tilleggsutstyr Mon tro om det firmaet som lager ST60 for Siemens kommer til å bytte plugg fra ST55 slik at det er samme plugg i bunnen som det er på de fleste andre nyere Siemens? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Nja.. var vel en kombinasjon av flere ting tror jeg. Hun ringer mye og batteriet gikk tomt i løpet av en dag. Max irriterende når man har viktige samtaler. Batteriet på ST55 oppgis til flg: Standby: opptil 140 timer Taletid: opptil 270 minutter (eller 4,5 timer) Blir jo vesentlig mindre taletid dersom det er dårlige mottakerforhold. Så om man ringer mer enn 3 timer kanskje man burde ha et ekstrabatteri, eller lader. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Så om man ringer mer enn 3 timer kanskje man burde ha et ekstrabatteri, eller lader. Eller som i dette tilfelle.. en annen mobil Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 ST60 har forresten 1,6MB mer minne enn ST55. Skulle bli ca 6,5-7MB til sammen det. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 er joysticken forbedret ? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Så om man ringer mer enn 3 timer kanskje man burde ha et ekstrabatteri, eller lader. Eller som i dette tilfelle.. en annen mobil For eksempel Hvor mye taletid/standbytid har den beste (mht til batterilevetid) telefonen - bare for å sammenligne? Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 er joysticken forbedret ? Kan den bli bedre? ST55 har jo allerede den beste joysticken som er tilgjengelig, ser ingen mulighet for forbedringer der Er vel den eneste joysticken som har antiskli-belegg også, det liker jeg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Men de burde fikse det med at tastene er så trege.. Det er en av hovedgrunnene til at jeg ikke kjøpte den, og det er jeg glad at jeg ikke gjorde.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Tastene er ikke trege, det er software'n som er treg. ST60 får nok helt ny software, så vi får vente å se. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 tastene burde skiftes også,- små, ekle og definitivt ikke for noen med store fingre ;D Lenke til kommentar
jendor Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 tastene burde skiftes også,- små, ekle og definitivt ikke for noen med store fingre ;D Bytt fingre Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Joysticken til ST55 er drit god ja:) Jeg har ikke så små fingre heller, men knappene fungerer helt greit om man bruker tuppen.. Har ingen problemer med dem:) eneste er at softwaren er treig på sms ja, håper vi ST55 kan oppgradere firmware til ST60 slik vi kan få raskere sms (hvis dette blir fiksa da) og kanskje JAVA? Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 ST60 har forresten 1,6MB mer minne enn ST55. Skulle bli ca 6,5-7MB til sammen det. Hmm, det står på club-siemens (som jeg vet du syssler litt med Molna ) at: st55 har: Approx. 5MB, not flexible. st60 har: Approx. 5MB, not flexible. Ikke 1,6 mb forskjell der nei Er det fordi dere ikke har oppdatert st60 ennå? Håper st60 har 7mb minne, det hadde vært skikkelig bra! Men litt dumt at det ikke er fleksibelt da. Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Wops, der har vi glemt å oppdatere gitt Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Utrolig bra at den har så mye minne, men så var det det at den ikke har fleksibelt minne da, Molna vet du sånn ca. hvor mye man har til java appl., bilder, kontakter, ringetoner osv.? Hvis du vet noe om det hadde det vært kjempe bra om du kunne lagt ut en liten liste (trenger ikke være så veldig nøyaktig, bare sånn ca.) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 noen som vet hvorfor de lanserer en mobil etter st55 som ser AKKURAT ut som den ? Jeg har hørt at St60 egentlig skulle hete ST55i, fordi det var den samme bare med noen oppgraderinger, men så har de sikkert funnet ut at et nytt modellnummer selger bedre og da ble navnet ST60 med samme design. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 det var vel ryktene som kallte den St55i fordi at det bare var oppgraderinger av St55, men så ble de så omfattende etterhvert at de gav den navnet St60 Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Tastene er ikke trege, det er software'n som er treg.ST60 får nok helt ny software, så vi får vente å se. Molna:hvet du om batteritiden er forbedret? (BTW,ja stussa litt jeg også på at dintelefon skrev TFD skerm ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå