Gjest e2680...cf8 Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 har en gammel og useriøs arbeidsgiver fra ifjor som skylder meg noen feriepenger. har sendt mail og etterspurt pengene da jeg lenger ikke jobber der, og at de nå kan betale meg dette. 1. de har ikke svart på tlf 2. det gikk flere uker med flere purringer fra meg, før de svarte 3. svaret dems var et forsøk på misvisende svar, som at jeg må vente frem til juni når de utbetaler feriepenger til ansatte, og at jeg ikke har krav på det tidligere. Dette stemmer ikke fordi jeg ikke lenger jobber der! Hva burde jeg gjøre for å kreve mine penger? har innsett at de forsøker å nekte å utbetale meg. Anonymous poster hash: e2680...cf8 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 Du kan jo true med å sende en konkursbegjæring: https://www.domstol.no/gjeld-og-konkurs/konkurs/lonnsgaranti-ved-konkurs/ Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 Om du ikke har gjort det allerede, henvis til ferieloven § 11 (3) (utbetaling ved opphør av arbeidsforhold): Opphører arbeidsforholdet, skal alle opptjente feriepenger utbetales siste vanlige lønningsdag før fratreden. Den del av feriepengene som ikke lar seg beregne innen dette tidspunkt, kan utbetales i forbindelse med det avsluttende lønnsoppgjør. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 7. februar 2022 Del Skrevet 7. februar 2022 Som @nVIDIAsucks skriv så skal opptente feriepengar betalast ut på siste vanlege lønningsdag, jmf ferieloven § 11 punkt 3. Unntaket er feriepengar som ikkje lar seg berekne på siste lønning. Dette kan skje blant anna om det blir gjennomført lønnsforhandlingar med verknadsdato tidlegare på året. Det som nok er meint frå arbeidsgjevar med utbetaling i juni er at det er vanleg å avtale i tariffavtale eller direkteavtale at feriepengane blir fast utbetalt i juni uavhengig av når ferien blir avvikla. Arbeidsgjevar tek likevel feil når dei påstår at du ikkje har rett på feriepengar før i juni. Sjølv om din arbeidsplass har avtale om å alltid utbetale feriepengane i juni så går lova som seier at du skal ha utbetalt feriepengane på siste lønning framfor eventuelle avtalar. Eg forstår sjølvsagt at det for arbeidsgivar er enklast å ta alle feriepenge utbetalingane samtidig, men du har lova på din side når du krev å få feriepengane utbetalt. Det einaste argumentet eg kan sjå frå arbeidsgivar er om du har gitt ein slags aksept på at du kan vente til juni med å få utbetalt feriepengane ved at du ikkje krevde å få alt utbetalt på siste lønninga. Det er ikkje uvanleg at arbeidstakaren som sluttar ønsker å vente med å få feriepengane til juni. Fordelen for arbeidstakaren er då at ein får feriepengane utbetalt som normalt når ein går frå ein jobb til ein annan jobb, når ein får alt utbetalt på siste lønning så må ein sjølv passe på å sette tilsides pengar til juni månad ettersom ein ikkje har rukke å opparbeide seg særleg med feriepengar hos ny arbeidsgjevar. Lenke til kommentar
Gjest e2680...cf8 Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 The Avatar skrev (23 timer siden): Som @nVIDIAsucks skriv så skal opptente feriepengar betalast ut på siste vanlege lønningsdag, jmf ferieloven § 11 punkt 3. Unntaket er feriepengar som ikkje lar seg berekne på siste lønning. Dette kan skje blant anna om det blir gjennomført lønnsforhandlingar med verknadsdato tidlegare på året. Det som nok er meint frå arbeidsgjevar med utbetaling i juni er at det er vanleg å avtale i tariffavtale eller direkteavtale at feriepengane blir fast utbetalt i juni uavhengig av når ferien blir avvikla. Arbeidsgjevar tek likevel feil når dei påstår at du ikkje har rett på feriepengar før i juni. Sjølv om din arbeidsplass har avtale om å alltid utbetale feriepengane i juni så går lova som seier at du skal ha utbetalt feriepengane på siste lønning framfor eventuelle avtalar. Eg forstår sjølvsagt at det for arbeidsgivar er enklast å ta alle feriepenge utbetalingane samtidig, men du har lova på din side når du krev å få feriepengane utbetalt. Det einaste argumentet eg kan sjå frå arbeidsgivar er om du har gitt ein slags aksept på at du kan vente til juni med å få utbetalt feriepengane ved at du ikkje krevde å få alt utbetalt på siste lønninga. Det er ikkje uvanleg at arbeidstakaren som sluttar ønsker å vente med å få feriepengane til juni. Fordelen for arbeidstakaren er då at ein får feriepengane utbetalt som normalt når ein går frå ein jobb til ein annan jobb, når ein får alt utbetalt på siste lønning så må ein sjølv passe på å sette tilsides pengar til juni månad ettersom ein ikkje har rukke å opparbeide seg særleg med feriepengar hos ny arbeidsgjevar. hei! takk for gode svar fra dere! kanskje et dumt spørsmål, da jeg ikke har noe erfaring med slikt fra før, men vil det trekkes skatt av feriepengene jeg vil kreve fra tidligere arbeidsgiver? Anonymous poster hash: e2680...cf8 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 Gjest e2680...cf8 skrev (48 minutter siden): hei! takk for gode svar fra dere! kanskje et dumt spørsmål, da jeg ikke har noe erfaring med slikt fra før, men vil det trekkes skatt av feriepengene jeg vil kreve fra tidligere arbeidsgiver? Anonymous poster hash: e2680...cf8 Det ville blitt trekt skatt av feriepengane om dei blei utbetalt på siste lønninga i fjor ettersom du då får feriepengane utbetalt på det same ferieåret som dei er opptent. Feriepengar som er blir utbetalt no i det året du skal ta ut ferien skal det ikkje trekkast skatt av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå