TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Trenger hjelp, hvorfor resetter avsnittsatsvanden hver gang jeg åpner et nytt dokument? Jeg vil ikke at dette skal skje. Jeg vil ha samme avsnittsatsvanden på dokument1 (se bilde) på alle nye dokumenter jeg oppretter. Er det noen som vet hvordan jeg skal fikse dette? 😔 Endret 5. februar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Endre instillingen for Normal stilen din Min er med no spacing / single line Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Kanskje det også funker å lagre dokumentet som mal-fil etter du har gjort endringene dine? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2022 Aldrack skrev (7 minutter siden): Kanskje det også funker å lagre dokumentet som mal-fil etter du har gjort endringene dine? Hva er en mal-fil? 🤔 Away2003 skrev (23 minutter siden): Endre instillingen for Normal stilen din Min er med no spacing / single line Og, hvor finner du det vinduet? 😳 Lenke til kommentar
Plonky Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Den beste løsningen er nok å bytte til LaTeX (leses ikke "lateks"). Det er både gratis og mye lettere å bruke, og du kan definere dokumentet til å bli akkurat slik du vil ha det. Endret 5. februar 2022 av Plonky Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Plonky skrev (2 minutter siden): Den beste løsningen er nok å bytte til LaTeX (leses ikke "lateks"). Det er både gratis og mye lettere å bruke. Aldri hørt om. 😳 Forresten, er det programmet på norsk? 🤔 Endret 5. februar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Plonky Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 6 minutes ago, TheDarkSycamore - SCM said: Aldri hørt om. 😳 Forresten, er det programmet på norsk? 🤔 Tror ikke det finnes en norsk utgave, men du velger jo selv hvilket språk du ønsker å skrive. Om du skal endre på standarddokumentet må du endre på normal.dotm filen. Du finner denne her: C:\Users\user name\AppData\Roaming\Microsoft\Templates. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) @Plonky, jeg sjekket du det programmet du nevnte. Den er altfor avansert for meg. PS: Det er ikke et world dokument en gang. 😑 Hold deg til trådens tema er du snill. Endret 5. februar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (29 minutter siden): Og, hvor finner du det vinduet? 😳 På Hjem-fanen: EDIT: Du er jo der allerede, i bildet i startposten din .. EDIT: Prøv å høyreklikk på Normal .. Endret 5. februar 2022 av nightowl Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) nightowl skrev (11 minutter siden): På Hjem-fanen: EDIT: Du er jo der allerede, i bildet i startposten din .. EDIT: Prøv å høyreklikk på Normal .. Ok, hva skal jeg trykke på der igjen da? 😒 Endret 5. februar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Plonky Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Løsningen står jo skrevet der? Du gjør om teksten til slik du vil ha den, så markerer du teksten og trykker på det øverste alternativet. Endret 5. februar 2022 av Plonky Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Plonky skrev (11 minutter siden): Løsningen står jo skrevet der? Du gjør om teksten til slik du vil ha den, så markerer du teksten og trykker på det øverste alternativet. Nice 👍☺️ PS: Du postet akkurat når jeg hadde endret. Kan du fjerne det bildet er du snill? Jeg glemte å sladde det screenshotten. Endret 5. februar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå