Gjest e9d8e...fdf Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Hei, jeg har fått korona symptomer for noen dager siden. Symptomene har vært milde så langt. Hadde kun en natt feber, ellers ikke noe særlig plaging. MEN jeg har mistet lukt- og smakssans på 3 dager nå. Jeg fikk 2. dose koronavaksine også. Jeg merker at det har allerede påvirket min psykisk helse. :|||| Anonymous poster hash: e9d8e...fdf Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Dra å ta en PCR test så får du bekreftet og registrert at du har korona. Også er det bare å slappe av for det går i de fleste tilfeller helt fint. Iallefall når du er vaksinert. Endret 5. februar 2022 av Complexity 1 1 Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Du er heldig som har milde symptomer. Jeg hadde også 2doser når jeg fikk korona. Det går bra men noen symptomer kan være irriterende og gå utover livskvaliteten. 1 1 Lenke til kommentar
Έλα Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Complexity skrev (57 minutter siden): Dra å ta en PCR test så får du bekreftet og registrert at du har korona. Også er det bare å slappe av for det går i de fleste tilfeller helt fint. Iallefall når du er vaksinert. Jeg har bestilt time Lenke til kommentar
Έλα Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Powertrainer skrev (2 minutter siden): Du er heldig som har milde symptomer. Jeg hadde også 2doser når jeg fikk korona. Det går bra men noen symptomer kan være irriterende og gå utover livskvaliteten. Jeg vet ikke om jeg er heldig, men ingen andre i hjemme mistet luktesansen Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Jeg fikk det den 9 januar og har fortsatt kraftig redusert lukt,smakssans og hørsel. Så du må nok ta tålmodigheten til hjelp men det går seg nok til👍 Endret 6. februar 2022 av Powertrainer 1 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Jeg mistet luktesansen TOTALT, jeg kunne drikke kikkoman uten å kjenne noe som helst. Etter ca 14 dager kom den gradvis tilbake, etter 2 måneder nå er den tilnærmet normal. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå