BlondGod Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 joda, du får det, du må altså velge én av tilbudene, høytalerne var fristende, men har allerede Z-680 så da ble det ruter istedet. Tror nok Telenor begynner å kjenne konkuransen på kroppen nå ja, bra for deg og meg det Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 I en annen post ble jeg tipset om dette nettverkskortet: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=3...91&l=2&lantall= Erfaringer? Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 funker sikkert den, men huks at det er lurt å ha samme nettverkskort merke på routeren og nettverkskortet for å vere på den sikre sia. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Flere som har vært borti det at man bør ha samme merke? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Nei, slettes ikke nødvendig. En standard er en standard - altså b=b, g=g - så det er det eneste man skal bry seg om........ Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Hm.. Neia, trenger da ikke samme merket.. Men hvis routeren du får tak i støtter 802.11b, så tror jeg ikke du får til noe hvis nettverkskortene i pc'ene er 802.11g.. MEN hvis routeren er 802.11g klarer den BEGGE formatene av nettverkskortene (altså BÅDE b OG g).. hvis dette var noenlunde forståelig!.. lykketilvidere EDIT: jepps, LITT seint ute, ja.. Endret 15. januar 2004 av Beetlebum Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Om jeg forstår det riktig: b støtter b g støtter b&g Stemmer? Lenke til kommentar
delling81 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Bruker en linksys ruter. Den er enkel å sette opp, wlan og adsl og alt, og det virker uten problemer. Wireless er ganske enkelt å sette opp, eneste man bør tenke på er sikkerhet. Det er ikke så vanskelig å komme seg inn på et slik system, det krever bare tid, selv med krypterting. Om du ikke er så kjent med disse problemstillingene anbefaller jeg O'reillys 100 Wireless hacks (elns) Da får du litt tips om dette. Nå er kanskje ikke dette så viktig, mulig ikke familien skjuler så mye viktig Men det er som regel meget lett å sette opp wireless. Bare sette opp en slags id for nettet, og fortelle de andre maskinene å koble til det nettet wireless. Belkin anbefalles ikke. (mulig kombinasjon belkin /linksys, men uansett ikke noe bra kort) Lenke til kommentar
Spoink Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Okay, tusen takk!Men hvaslags router skal jeg kjøpe? Noen som har noen abefalinger? Den skal helst være lett å konfigurere, og ikke FOR dyr. Takker igjen for alle svar. Jeg vil anbefale D-link D-624+ router med D-link G520+ nettverkskort. Har satt opp 3 slike for noen kompiser og de er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå