Redaksjonen. Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Denne skal gjette alderen din i kassa – sjekk om den gjetter riktig Lenke til kommentar
Roger Moore Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Skal ikke brukes til gjenkjenning nei... Sure... 3 1 Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Som presten sa til den velbrukte femtiåringen, Du ser jo ikke ut som du er an dag over seksti. Det var godt ment, men det ble ingen hjertelig tone etterpå. 1 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Dette går jeg ikke med på! Hvis et slikt system innføres må det være slik at kun de som ønsker kan bruke det. Jeg har ingen tillit til at dette er fullstendig anonymt. Butikker som tar dette sytstemet i bruk bør pålegges å henge opp advarsler i butikken. Helst utenfor inngangen slik at jeg slipper å gå inn. Endret 5. februar 2022 av Xantippe mer info Lenke til kommentar
digimator Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 14 hours ago, Xantippe said: Dette går jeg ikke med på! Hvis et slikt system innføres må det være slik at kun de som ønsker kan bruke det. Som det står i artikkelen: "Om kunden trykker godkjenn på en forespørsel om automatisk alderssjekk," 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 Unfortunately your browser is not supported Please try again using a different browser. Så verken Chrome, Brave eller Edge er støttet. Hvilken er? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 Fungerer på min chrome mobile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå