huber Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Har en pc som jeg ikke bruker og hadde tenkt å bruke denne til DVD spiller for å koble til TV-en i stua. Har også vurdert surroundalegg tilknyttet denne. Maskina er da også tenkt brukt som opptaker. Hvilket utstyr trenger jeg for å få et bra resultat. Lenke til kommentar
Erra Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Selv bruker jeg dette Tv-kortet... Det er rimelig og funker meget bra til opptak også.. Det eneste ellers du trenger da er vel et rimelig bra lydkort, f.eks et Live! eller Audigy kort burde holde mer enn nok til å gi deg fet lyd på anlegget ditt.. Ps. Det står ikke noe om det, men det fungerer som Tv-Ut også det Tv-kortet, så du trenger ikke Tv-Ut på skjermkortet ditt. Endret 10. januar 2004 av Erra Lenke til kommentar
huber Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Hvilket høyttaleranl bør jeg satse på og hva bør jeg holde meg borte fra. Lenke til kommentar
per.lund Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Selv bruker jeg dette Ps. Det står ikke noe om det, men det fungerer som Tv-Ut også det Tv-kortet, så du trenger ikke Tv-Ut på skjermkortet ditt. Hæ? TV-UT. Det har da ikke jeg oppdaget, enda jeg har hatt akkurat samme kortet i over ett år nå. Hvordan gjør man slik at det fungerer som tv-ut da? Endret 10. januar 2004 av per.lund Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 vil du bruke pc som dvd spiller TIL tv?...eller ta opp FRA tv? Hvis det første må du ha et skjermkort med tv-utgang.. (s-vhs el.), hvis det andre trenger du et tv kort så du kan kjøre tv via pc til tv. Har du et skjermkort med tv utgang er det bare å finne ut hva slags kabler du trenger fra kortet til tv.. (jeg bruker s-vhs med separat minijack lydkabler fra lydkort til scart, men du kan fint kjøre lyd separat til evnt stereoanlegg). Hvordan aktivere tv-utgangen står som regel i manualen til kortet, men kan avhenge litt av hva slags driver du bruker. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Hvilket høyttaleranl bør jeg satse på og hva bør jeg holde meg borte fra. Logitech Z-680. Det koster vel rundt 3000kr for Z-680, men da får du uslåelig lyd til de pengene. Så det anbefales på det sterkeste! Endret 11. januar 2004 av Naits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå