Qwseyvnd Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg skal ha 1 av disse - MSI 745 ULTRA med SiS brikkesett - MSI KT3 ULTRA - ASUS A7N266-C med nForce - ABIT KR7A-133 Hvilken av disse, jeg vil ha det beste av det beste! Jeg har hørt SiS er det raskeste, VIA lageer mye problemer, hvis jeg ikke installerer riktig. nForce har Twinbank arkitektur, og Hyper Transport Jeg aner ikke hvilken, jeg vil ha et som er - STABIL - RASK -INGEN PROBLEMER Vær så snill å svare. Jeg vil at denne skal holde minst 1 og halv år. Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 nei!, kjøp helle abit kr7a (133) Funker PhEtT! Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Dere sier dere sier den er best, så andre sier den er best, så andre.... HOLD KJEFT. HVILKEN ER BEST, MSI KT7 ULTRA 1315,- ca på flexi-data MSI 745 ULTRA 1060,- på flexi-data, og ASUS A7N266-c koster jo 1280,- ABIT KR7A koster 1445,- jeg vil ha best valuta. ikke si den er best, så andre sier, "NEI den er best basta", sier mange. Diskuter først så gi meg bekreftelse. Vennlig hilsen Q. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 No offence altså,.. tar nå utgangspunkt i signaturen din,... Trenger du virkelig en oppgradering da ? har nesten sammeoppsett på CPU (bare min er 1333)og HK(mitt er raid),.... Har du så mye problemer med dette hovedkortet da ? Min PC har aldri kræsja etter at jeg kjøpte det hovedkortet ! - Av de beste jeg har vært borti,... Men selvsagt ser jeg IKKE bort fra at ditt hovedkort kan ha hatt problemer da,.. med tanke på at jeg kanskje har vært heldig og fått et hovedkort som funker utmerket !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå