Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør jeg tolerere dette? Kjæresten treffer andre kvinner.

Anbefalte innlegg

Et forhold skal ikke være så belastende som dette over tid. Er nok på tide å begynne å erkjenne at dette ikke er det beste for deg i sum. Vet ikke hvor gammel din sønn er men kan være klokt å begynne med noen grunnleggende samtaler sånn at bruddet ikke kommer som et sjokk. Bruk gjerne opp mot et år på å bryte ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør overhodet ikke tolerere dette. Og løgn om utroskap og brutte avtaler er uakseptabelt. Og når han blir tatt i løgn så er det for å "skåne deg". Uff nei, han viser null evne til å ta imot kritikk og har ikke respekt for deg og det du ønsker. Jeg kan ikke vite hva som er best for deg og din sønn, men jeg blir veldig provosert over folk med slike holdninger som ham og tenker at her er det lite å bygge på, med mindre det blir noen drastiske endringer.

Du bør dessuten spørre deg om du ønsker at din sønn skal overta holdningene om at man kan gjøre hva man vil og at løgn er helt greit.

Endret av Aiven
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Det er ikke lett, forhold er sjeldent lett. Du må finne ut selv hva du ønsker, og hva som er best for deg. Grunner som at sønnen  blir knust dersom han forsvinner er egentlig irrelevante. 

Man må alle akseptere ting ved sine partnere man ikke liker, men hvis partneren din får deg til å føle deg shit, eller du bruker mye tid å energi på å være mistenksom eller trist pga partneren så er jo ikke det noe godt over lengre tid. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...