Fishman1 Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 håper det er noen Geeks der ute som kan svare på dette. 2.2 sendte tv2 hjelper deg et innslag om stay classy og der ble det omtalt at man kunne fjerne sperre på disse syklene. Men skjønner ikke hvordan de gjorde det. Etter det jeg kan se så gjør de noe bak på displayet noe jeg ikke får til og stemme. håper noen kan svare på det. Jeg har selv en Preformance n4 med variabel sperre i følge nettisden. Det jeg har gjort er i instillingene på displayet stilt Power opp til 100% og klippet sperre kablene på kontroll boksen ved batteriet. den gjør en fart på 35kmt. langt i fra 50kmt som den blir aventert med uten sperre. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 Du utsetter bare deg selv og andre for unødvendig fare ved å tukle med disse innstillingene. Helt idiotisk å få slike kjøretøy til å gå i 50 km/t. Unødvendig, idiotisk, farlig og ulovlig. facepalm.jpg 3 1 Lenke til kommentar
Fishman1 Skrevet 3. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2022 nå er det ikke så mye farten som lokker. For 30kmt er fort nok. Men det er forståelsen for et produkt hvordan det virker og alt henger sammen som lokker. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 Så lenge begrensningen kun går på fart og ikke at man nedregulerer kraften f.eks i oppoverbakker så er det jo en grei funksjon som ikke er til hinder / irritasjon for brukeren. Med tanke på hvordan en del folk faktisk bruker disse kjøretøyene er det generelt en god ting at de selges med restriksjoner for å ivareta sikkerheten til både brukeren og andre som bruker de offentlige veiene. 3 Lenke til kommentar
vivichain Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 fannt du ut av dette? min N3 er sperret til 20kmt det er heilt ass asso. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 Du har ikke vurdert elsykkel, scooter eller moped ? 2 Lenke til kommentar
O.lon Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 Fishman1 skrev (På 3.2.2022 den 18.30): håper det er noen Geeks der ute som kan svare på dette. 2.2 sendte tv2 hjelper deg et innslag om stay classy og der ble det omtalt at man kunne fjerne sperre på disse syklene. Men skjønner ikke hvordan de gjorde det. Etter det jeg kan se så gjør de noe bak på displayet noe jeg ikke får til og stemme. håper noen kan svare på det. Jeg har selv en Preformance n4 med variabel sperre i følge nettisden. Det jeg har gjort er i instillingene på displayet stilt Power opp til 100% og klippet sperre kablene på kontroll boksen ved batteriet. den gjør en fart på 35kmt. langt i fra 50kmt som den blir aventert med uten sperre. Lenke til kommentar
O.lon Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 Hei lurte på hvilken kabel man må kutte 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 Du er klar over at elsparkesykkel krever forsikring nå og at du ikke får forsikring om den er modifisert til å gå raskere enn loven tillater ? Skader du f.eks et barn grovt ved å kjøre på det uten forsikring så risikerer du å bli gjeldsslave resten av livet. Hvis du da i tillegg har moddet for å få høyere hastighet i tillegg så blir det nok enda verre. 4 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 (endret) Ja, som vidor sier, det er en veldig veldig dårlig idé. Ikke gjør det, kjør lovlig, både når det gjelder selve sparkesykkelen og forsikring. Konsekvensen av å gi blaffen i det kan bli alvorlig. Tråden burde i utgangspunktet ha blitt stengt allerede den gang, så det blir den nå. Endret 24. mai 2023 av Uderzo 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg