ray001 Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) Forandret heading og la til info😁Garmin Fenix 7x oppsett apper/settings, info og utstyr. Hvilke apper anbefaler folk? Noen som vet om noen plasser de selger utstyr til Fenix 7x Sapphire Solar? Tenker helst på reim og slik, men annet utstyr er også interessert i. Endret 6. februar 2022 av ray001 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 Utstyr? Kan ikke tenke meg annet utstyr enn eventuell beskyttelse. Jeg kjøper reimer of skjermbeskytter fra Aliexpress. Det har fungert supert. Ellers så benytter Fenix 6X vanlig QuickFit reimer på 26 mm som det finnes plenty av på ebay også. Det er vel en del som selger på finn.no også, men dette er bare de samme reimene du får kjøpt til 1/4 av prisen fra Aliexpress. Tenkte du på noe annet? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 3. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2022 Ja lignende utstyr ja. Men finner ikke elastisk tøystrikk reim. Hadde det tidligere på Fenix 5x klokka. Beste reima jeg har hatt😁 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 4. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2022 Lurer på hvor mye vil klokka lade under relativt sterke sol forhold? Er på Seychellene og lurer på om klokka lader i det hele tatt ifra sola🙄 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 ray001 skrev (2 timer siden): Lurer på hvor mye vil klokka lade under relativt sterke sol forhold? Er på Seychellene og lurer på om klokka lader i det hele tatt ifra sola🙄 Den lader imponerende bra. Det står jo spesifisert hos Garmin. 3 timer eksponering i 50 000 lux gir den ekstra estimerte batteritiden. Klar himmel og sol tilsvarer vei 120 000 lux eller noe slikt. I hvert fall langt mer enn de 50 000. Noe slikt du tenker? https://www.amazon.com/Olytop-Lightweight-Breathable-Wristband-Smartwatch-Green/dp/B08ZN5TBM1 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2022 Ja, søkte på tilsvarende som du linket til her, Elastic Band for Fenix 26mm Fant det jeg ville ha x2stk 😁 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 6. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2022 Er det noen som trener vekter og bevegelse og cardio som hun her på YouTube(Heather Robertson hr12 2.0). Hvilke app eller oppsett ville dere ha brukt / kan anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå