Gå til innhold

Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra


Anbefalte innlegg

spetter skrev (40 minutter siden):

Var det ikke slik at brukere klaget grunnet disse treghetsfeilene ? men, løste seg etter oppdatering ? Denne feilen var jo fra tiden før mobilen ble publisert.

Nå er oppdateringen installert og jeg syntes den fortsatt er veldig veldig treg i forhold til min game oneplus 8 pro.

Starter chrome og den vil ikke laste inn nettsidene, det tar også ekstremt lang tid å laste ned og installere appene fra play store.

 

Edit som vanlig

Den er ikke siruptreg som jeg først syntes, helt grei. Men den installere apper tregere enn min oneplus 8 pro, det er det ingen tvil om.

Men pennen osv var skikkelig morsomt

Endret av bruker-540634
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting man må være ops på er at dette definitivt ikke er en spill telefon, throttler ekstremt raskt.

F.eks første score på 3dmark er rundt 7000 og hvis man kjører den i to omganger  etter hverandre så detter scoren til rundt 3000-4000.

Dette merker  man også meget godt i vanlig spill, selv lenge etter man har sluttet å spille så er telefonen generelt treg.

 

Edit bare det å skrolle i nettsider så hakker den, tidenes dårligste telefon til 15000.

Har tidligere kun hatt erfaring  med LG telefonen Oneplus 8 Pro, de er 1000 ganger bedre.

Endret av bruker-540634
Lenke til kommentar

Når man kjøper denne mobilen ifra Samsung/com.no så får man Samsung CARE+ med på kjøpet.

En trenger da ikke noe skjermbeskytter for en er jo forsikret. Jeg vurdere det nå, pga den skjermbeskytter (ifra Panzer) som jeg kjøpte ikke fungerte helt med fingersensor. Sikkert feil satt opp siden fingersensor ikke fungerte som det skulle(følgte en YouTube film så det burde fungere). 

Lenke til kommentar
ray001 skrev (13 timer siden):

Når man kjøper denne mobilen ifra Samsung/com.no så får man Samsung CARE+ med på kjøpet.

En trenger da ikke noe skjermbeskytter for en er jo forsikret. Jeg vurdere det nå, pga den skjermbeskytter (ifra Panzer) som jeg kjøpte ikke fungerte helt med fingersensor. Sikkert feil satt opp siden fingersensor ikke fungerte som det skulle(følgte en YouTube film så det burde fungere). 

Neste år kommer de sikkert omsider med skikkelig faceid og forhåpentligvis Flat skjerm så er begge problemene løst. Regner med du har forsøkt å sette opp fingeravtrykk på nytt og skrudd på skjermbeskytter modus på skjermen?

Lenke til kommentar
Villfaren skrev (1 time siden):

Hvilken prosessor får de norske da? 

 

Min er utsatt for tredje gang vedrørende leveringstid, så har enda litt tid å kansellere. 

 

Kanseller, bokstavelig talt den samme 3d ytelsen som 2 år gamle telefoner.

Scorer helt greit i begynnelsen, men klarer ikke å holde det mer enn i 2 min.

Kjører 3dmark stress test både på s22 ultra og oneplus 8 Pro, etter 1-2 min så yter de identisk.

Endret av bruker-540634
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Villfaren skrev (15 minutter siden):

Hvilke andre tlf er der med android som kan sammenlignes da? Og som ikkje er særlig større enn 6'

Den er fortsatt  helt grei selv om det ikke akkurat er av det råeste når det gjelder prosessor kraft, i løpet av våren vil det nok komme flere snapdragon 8 gen 1 telefoner på det norske markedet tenker jeg.

Veldig lyssterk skjerm og flott zoom kamera, det skal den ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...