Spillredaksjonen Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 Gran Turismo 7 får en 30-minutters presentasjon i kveld 23:00 Se den her. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 Hva skal man si. Virker som GT5 til PS5. Håper det innfrir men er veldig skeptisk ut fra det jeg så. Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 Minner tilbake fra over 20 år siden hvor en satt oppe på natta og kjørte endurance løp! Hadde ikke tenkt så mye på det her, men etter å ha kost meg med Horizon 5 så vekket det litt bilspill sjangeren for meg. GT 7 og Horizon er god på hver sine områder 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 Synes Horizon blir for åpent og med for mye innhold og bloat som ikke interesserer meg. Foretrekker mer rene billøp fremfor alt mulig annet fjas. Der er nok Forza Motorsport og Gran Turismo mer i min gate. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 Går det an å skru av at alle bilene har hyperglossy lakk/finish? Enda til gode å se et billøp der alle bilene fungerer som speil. Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 bo1e skrev: Går det an å skru av at alle bilene har hyperglossy lakk/finish? Enda til gode å se et billøp der alle bilene fungerer som speil. Tipper det kommer matt eller satin også. Tipper man kan kjøpe farger eller folie. Blir spennende å se, jeg gleder meg veldig til GT7, men må også ha m2 HD da jeg ikke har mer plass på PS5.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå