allyse Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg skal laste inn windows 2000 igjen... Jeg har win2k pro i den ene hånda, og win 2000 server i den andre. Hvem skal jeg installere? Hvem er best? Mvh Allyse Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Det er vel samme greia det da. + for win 2000 server er at det er mer stabilt og har fmange mange fklere funskjoner. Hvis dy bare skal spille holder win 200 pro. Win 200 server kjører jeg selv og er veldig fornæyd så det sader jo ikke og installere den BobboZ Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hva skal du bruke maskina til? Hvis du ikke skal bruke den som server har det ingen hensikt å innst. server-versjonen. Du kommer bare til å få en masse funksjoner du ikke har bruk for. Server-versjonen er ikke mer stabil, den har akkutat samme kjernen som 2000 pro. De styrer maskinvaren likt. [ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-03-08 19:06 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Slike tråder passer bedre under programvare, takk Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Du kjøpte begge for sikkerhet skyld?? Du skal installere win2k Pro. Hadde du hatt en server hadde du visst det, og da hadde du visst at du skulle ha win2k server... Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Artig kor mange som har programvare til 10000 liggande å slenge, LoL Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: On 2002-03-08 20:47, Ola PeK skrev:Artig kor mange som har programvare til 10000 liggande å slenge, LoL Faktisk så fikk vi windows på skolen (IT-akademiet) (orginaler) så dette er ikke pirat. Mvh Allyse Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hehe.. fikk også w2k "gratis" på it-akadmiet.. Du må ikke glemme hvor mye du betalte for å gå på den MØKKA skolen! Men tilbake til w2k... Sansynligvis så trenger du bare w2k pro, men husk at det finnes programer som lar seg installere på w2k pro men ikke på server, og motsatt. Tenk litt på det også. Skulle du foresten sitte på en XP pro (siden begge hendene er opptatt med w2k) så burde du vel nesten vurdere det også :smile: [ Denne Melding var redigert av: SuperFly på 2002-03-08 21:09 ] Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: On 2002-03-08 21:08, SuperFly skrev:Hehe.. fikk også w2k "gratis" på it-akadmiet.. Du må ikke glemme hvor mye du betalte for å gå på den MØKKA skolen!Men tilbake til w2k... Sansynligvis så trenger du bare w2k pro, men husk at det finnes programer som lar seg installere på w2k pro men ikke på server, og motsatt. Tenk litt på det også.Skulle du foresten sitte på en XP pro (siden begge hendene er opptatt med w2k) så burde du vel nesten vurdere det også :smile:<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: SuperFly på 2002-03-08 21:09 ]</font> Jeg har faktisk winxp pro også (Den har jeg ikke fått av skolen :wink: ) men liker ikke xp noe egentlig... Mvh Allyse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå