Hertis Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Slik ser da kassa mi ut: Se bilder her: http://www.ihrstad.com/index.php?side=privat/bilderpc Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 lol, kjøpe et Lian Li tower med ferdig montert vindu og kjøpe et par catoder.. Not a big deal. Det der var ikke fint Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 noen ferdig moddede kabinettet kan være ganske så fine de, blandt annet det der Lian Li kabinettet. Men som jeg alltid sier : smaken er som baken ... Lenke til kommentar
Daniel^ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Thermaltake har oxo en del nice "ferdig" modda kabinetter.... Lenke til kommentar
Hertis Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Så lenge "innmaten" er rå, kan utseende være samma ****** sier jeg... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Så lenge "innmaten" er rå, kan utseende være samma ****** sier jeg... men da er jo du ingen casemodder da? edit : nesten alle synes de må ha det spesialle preget da... Endret 11. januar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 fint det der, hvis du ikke har peiling på casemoding Lenke til kommentar
Leon Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 og en ting til ... du blir ikke kulere bare av å ha et stakkars dynalink 24kbps modem oppå pcn....... eller skal vi synest synd på deg med modem?:... Lenke til kommentar
Hertis Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 og en ting til ... du blir ikke kulere bare av å ha et stakkars dynalink 24kbps modem oppå pcn....... eller skal vi synest synd på deg med modem?:... haha, for det første er det 56kbps, men det er det eneste jeg har på hybelen. bra jeg bare bor der et år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå