LilleG Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Komplett sin NOK 2,674,- Psdata sin NOK 4073,- Psdata sin har HT men ikke komplett sin? eller bare jeg som er veeeeldig (ps: ikke bli sur vist jeg tar heelt feil ) Lenke til kommentar
sdn Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Psdata har vel ikke oppdatert prisene sine de siste 24 timene. Derfor: ikke bestill 3200 på ps nå! Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 scheisse! snakk om at de som bestilte i forrigårs er sure... Nesten utrolig å tenke på at prisen kan være så forskjellig fra en dag til den neste. Lenke til kommentar
sdn Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 scheisse! snakk om at de som bestilte i forrigårs er sure... Nesten utrolig å tenke på at prisen kan være så forskjellig fra en dag til den neste. Kjipt det! Men prisen ble satt ned ang. ankomsten av 3400+, først i Danmark så vidt jeg vet, så derfor måtte Norge sette den ned også? Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) slett please... Endret 10. januar 2004 av RolloThomasi Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Angrerett er en fin ting Lenke til kommentar
airguard Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) ser at komplett har 10stk A64 3000 inne nå, samme pris som før. Lurer på hvorfor det kun er komplett som har cpuer av denne typen på lager, har de enerett på disse Endret 10. januar 2004 av airguard Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 ser at komplett har 10stk A64 3000 inne nå, samme pris som før.Lurer på hvorfor det kun er komplett som har cpuer av denne typen på lager, har de enerett på disse De har solgt i bøtter og spann. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg sjekke nokia 3200 på komplett i går, da kosta den 2150 kr. Men i dag klokka 13 kosta den 2600.. FYYY komplett! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Angrerett er en fin ting bare hvis det er ødelagt Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Angrerett er en fin ting bare hvis det er ødelagt Nope. Vil du levere varen tilbake så har du 14 dagers angrefrist, hvis du leverer varen tilbake uskadet i original emballasjen. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) bare hvis det er ødelagt Man har full angrerett på 30 dager, trenger ingen grunn. Edit: For sein. 14 dager er det vel, siden du sier det jarmo Endret 10. januar 2004 av EnD.R.E. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 bare hvis det er ødelagt Man har full angrerett på 30 dager, trenger ingen grunn. Edit: For sein. 14 dager er det vel, siden du sier det jarmo 30 dager på elkjøp vettu! komplett har "kun" 14 dager Lenke til kommentar
LiZt Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Er det ikke sånn at man har en utvidet returrett ved kjøp over Internet? Såvidt jeg vet, er det heller ikke nødvendig at produktet er skadet eller har mangler av noen art. Trolig kom dette istand fordi man vanskelig kan inpisere varen før man kjøper den. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Er det ikke sånn at man har en utvidet returrett ved kjøp over Internet? Såvidt jeg vet, er det heller ikke nødvendig at produktet er skadet eller har mangler av noen art. Trolig kom dette istand fordi man vanskelig kan inpisere varen før man kjøper den. Man har snarere avkortet angrerett ved kjøp over internett. Vanlige dørsalg, telesalg, salg fra stands osv har man 30 dager på seg. 3mnd hvis ikke angreskjema ligger ved, men at det er opplyst om angrerett. Hvis ikke det heller er opplyst har man 1 år. For salg over internett er det 14 dager hvis man har fått info om angrerett + angrerettskjema. 3 mnd om man ikke har fått angrerettskjema, men opplysninger om angrerett. 1 år om man ikke har fått vite noe som helst. EDIT : det er da snakk om kalenderdager, dvs inkl. helger og helligdager. Endret 11. januar 2004 av ufo Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Komplett sin NOK 2,674,- Psdata sin NOK 4073,- Psdata sin har HT men ikke komplett sin? eller bare jeg som er veeeeldig (ps: ikke bli sur vist jeg tar heelt feil ) Begge CPUene har selvfølgelig en HT-kanal (HT står her for HyperTransport) ... hvordan skulle ellers CPUen kommunisert med hovedkortet ? P4, AthlonXP og eldre brukte/bruker FrontSideBus, mens A64, AthlonFX og Opteron bruker HT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå