TheOats Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 (endret) Har begynt å se lapper som dette rundt omkring. Mitt første instinkt er at det er noe nasjonalistisk og «white power» rundt det. (jeg et ikke så god til å få tankene mine ut i tekst og jeg mangler noen ord, men jeg håper det er mulig å forstå meg.) Endret 1. februar 2022 av TheOats 1 Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 (endret) Fokus på innmelding tyder på at de tror på statsstøtte. Fortjener neppe oppmerksomhet. Endret 1. februar 2022 av Mag ne 5 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. februar 2022 Del Skrevet 19. februar 2022 (endret) TheOats skrev (På 1.2.2022 den 13.50): Har begynt å se lapper som dette rundt omkring. Mitt første instinkt er at det er noe nasjonalistisk og «white power» rundt det. (jeg et ikke så god til å få tankene mine ut i tekst og jeg mangler noen ord, men jeg håper det er mulig å forstå meg.) Vet ikke om du har lest lokalavisen: https://www.lister24.no/nyheter/i/XqO06o/vil-bygge-lokalt-aasatrutempel Er en kis som vil bygge et åsatru-tempel ute på bygda i Lyngdal. Men han må ha minst 50 medlemmer for å regnes som trossamfunn. Nå er det bare han som er medlem. Det er ingenting nasjonalistisk eller «white power» rundt det. Endret 19. februar 2022 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Alf Reidar Skrevet 1. juni 2022 Del Skrevet 1. juni 2022 Disse var det jeg hang opp. Åsatrua har fint lite å gjøre med nationalisme eller annet tull. Hov skal vi ha, med eller uten statens hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 1. juni 2022 Del Skrevet 1. juni 2022 Er det noe lignende de vikingklubbene der de kler seg ut som vikinger og later som vi er tilbake for 1000 år siden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Hvorfor ikke. Lite som gir mening uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Symbolet til høyre, er det en høygaffel? Sånn at man skal ut og jobbe med høyet, i stedet for å sitte på internett som vikingene ikke hadde. Lenke til kommentar
Numitor Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 (endret) Én gang i vår forhistorie kikket mennesker til himmels og fant opp guder. Hvem ellers kunne starte lysshow på himmelhvelvingen med kometer og asteroider enn guder. Noen enorme allmektigheter måtte være på ferde for å skape dette, tenkte man i sin ignoranse. Alt tyder på at jo mindre man vet, jo større boltringsplass for guder og annen overtro okkupere i din knoll. Mao. jo mindre viten, jo større plass for overtro. Dette forsterkes jo lengre tilbake i tid man går. Det finnes en meme som illustrerer dette glimrende, hvordan kristen tankegang lammet all menneskelig fremgang med overtro og dumhet gjennom hele middelalderen. Legg merke til at absolutt alt stoppet opp når kirken regjerte, bortsett fra pedofili og andre seksuelle utskeielser. Endret 7. juni 2022 av Numitor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå