Spillredaksjonen Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Kritikerroste It Takes Two blir film og TV-serie Svenske Hazelight har slått seg samme med dj2 Entertainment. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Håper ironisk nokk at filmen ender opp med å vinne oscar 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Boss-Znakemaster skrev (17 minutter siden): Håper ironisk nokk at filmen ender opp med å vinne oscar Haha! Ja jeg synes jeg ser Josef Fares stå der og en vet aldri hva som kommer ut av kjeften på den typen. Herlig fyr 😄 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Boss-Znakemaster skrev: Håper ironisk nokk at filmen ender opp med å vinne oscar Hva er det som gjør det ironisk? Har jeg gått glipp av noe? 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Gringorilla skrev (23 minutter siden): Boss-Znakemaster skrev (5 timer siden): Håper ironisk nokk at filmen ender opp med å vinne oscar Hva er det som gjør det ironisk? Har jeg gått glipp av noe? Håper for øvrig at Kopps går den andre veien og blir spillmatisert. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå