Spillredaksjonen Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Nå skal World of Warcraft la Alliance og Horde spille sammen Åpner døren for samarbeid i raid, gruppeområder og spiller-mot-spiller. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Høres ut som en god idé. Folk er ikke så opptatt av hvilken side man spiller på, og vil heller bare finne folk til å gjøre ting som man ikke kan gjøre alene. Det er ikke så lett pga. et veldig labert aktivitetsnivå om dagen. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 tankbug skrev (2 timer siden): Folk er ikke så opptatt av hvilken side man spiller på Det har desverre blitt veldig utvannet og har liten betydning nå. Tror det kom med Warmode? Jeg har alltid digget world pvp, og har alltid angrepet alle jeg har sett. Men når jeg prøvde en trial for noen år siden, legion? Så prøvde bare folk å løpe vekk. De gjorde ikke motstand. Synes det er veldig merkelig. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Fyflate så flaut? Er grunne til dette at det ikkje er nok spillere til at spille lenger fungerer som det skal? Dette er jo grunnprinsippet i WoW. Jaja, hoppet heldigvis av det synkende skipet for noen år siden 1 Lenke til kommentar
solz Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 (endret) 23 minutes ago, Noiz said: Fyflate så flaut? Er grunne til dette at det ikkje er nok spillere til at spille lenger fungerer som det skal? Dette er jo grunnprinsippet i WoW. Jaja, hoppet heldigvis av det synkende skipet for noen år siden Du er en slik person som finner info om gitaropplæring på en oppslag tavle på nærbutikken og ringer vedkommende og sier at du ikke er interessert i gitarer også? Geez.. Endret 1. februar 2022 av solz 2 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 10 minutes ago, solz said: Du er en slik person som finner info om gitaropplæring på en oppslag tavle på nærbutikken og ringer vedkommende og sier at du ikke er interessert gitarer også? Geez.. Har du aldri hatt pause fra WoW? Lenke til kommentar
disk Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Noiz skrev: Fyflate så flaut? Er grunne til dette at det ikkje er nok spillere til at spille lenger fungerer som det skal? Dette er jo grunnprinsippet i WoW. Jaja, hoppet heldigvis av det synkende skipet for noen år siden Nei, det er alt for få ally spillere, og flere og flere inkludert meg endte opp med horde selv om eg ønsket å være ally. Langt mer grupper på hordesiden. Endelig kan eg gå tilbake til ally når denne patchen hitter uten å føle tørke på visse tidspunkt når eg starter gruppe. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 23 minutes ago, hatredFan911 said: 1 hour ago, Noiz said: Fyflate så flaut? Er grunne til dette at det ikkje er nok spillere til at spille lenger fungerer som det skal? Dette er jo grunnprinsippet i WoW. Jaja, hoppet heldigvis av det synkende skipet for noen år siden Nei, det er alt for få ally spillere, og flere og flere inkludert meg endte opp med horde selv om eg ønsket å være ally. Langt mer grupper på hordesiden. Endelig kan eg gå tilbake til ally når denne patchen hitter uten å føle tørke på visse tidspunkt når eg starter gruppe. Sviker! Eg kommer heller til å dø med ære enn å leve blandt dyr uten! Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 9 hours ago, Noiz said: Har du aldri hatt pause fra WoW? 8 hours ago, Noiz said: Sviker! Eg kommer heller til å dø med ære enn å leve blandt dyr uten! Du spiller kanskje ikke lenger, men virker ikke som du har tatt noen pause fra WoW heller. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 34 minutes ago, Randalf the Black said: Du spiller kanskje ikke lenger, men virker ikke som du har tatt noen pause fra WoW heller. Fordi eg svarer på ein tråd om eit spill eg har spilt mye før? Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 Vell virker som om de nå gjør alle de tingene folk har mast å klagd over lang tid, applaus Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 Det neste blir vel at de fjerner world pvp... Spoiler (Det er fjernet allerede...) Det har vært EN side lenge, bare å skru av PvP og du kan spille på en PvP server uten noen sjans for å gjøre PvP. Mange som skrur på PvP, kun for å få bonus, og det er fortsatt lite PvP fordi folk er opptatt med å gjøre quests etc. Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 13 hours ago, Noiz said: Sviker! Eg kommer heller til å dø med ære enn å leve blandt dyr uten! Med tanke på at det er meir "dyr"-aktige avatarer på Horde sida.... Tauren, Orc, Troll mot Worgen.... ok!! (Eg er blandt dei som flytta frå 12 max level Alliance til å starte på nyttt på Horde side, og går ikkje tilbake ) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 Jeg venter/håper på WoW2, hvor de gjør alt de planla å gjøre med Classic, og ikke blir presset til å lansere ny utvidelse. Uldum ble skrinlagt. Kom en ny oppdrag sone der i en senere utvidelse. Kara er i Classic, men kom i BC, fordi de hastet med å gi ut TBC. Grim Batol er i Classic, men kom ut i en senere utvidelse. Stormwind har flere portaler som er ubrukt. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 Noiz skrev (16 timer siden): Sviker! Eg kommer heller til å dø med ære enn å leve blandt dyr uten! Usikker på om dette er ironisk ment, men du vet at wow er basert på eventyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå