Gå til innhold

Andre del av Final Fantasy VII Remake skal avdukes i år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Originalen fra 97 er fortsatt på toppen av alle spill jeg har spit, og var derfor ekstremt spent på remaken. Veldig positiv opplevelse med levende karakterer som er slikt jeg så de for meg fra orginalen, unntatt Cloud. Altså, han er badass, men han ble litt for soft pga alle de sidequestene. Og sistnevnte syntes jeg det ble for mye av for å fylle timene. Jeg ble lei av questingen og ville bare ha mer og mer historie. Og historien var tro mot originalen, helt til jeg kom til slutten. Så det kan være forvirrende får både nye fans og gamle fans.

Spent på hva neste kapittel blir!

• Liker 1
Lenke til kommentar
cosmic1981 skrev (5 timer siden):

Originalen fra 97 er fortsatt på toppen av alle spill jeg har spit, og var derfor ekstremt spent på remaken. Veldig positiv opplevelse med levende karakterer som er slikt jeg så de for meg fra orginalen, unntatt Cloud. Altså, han er badass, men han ble litt for soft pga alle de sidequestene. Og sistnevnte syntes jeg det ble for mye av for å fylle timene. Jeg ble lei av questingen og ville bare ha mer og mer historie. Og historien var tro mot originalen, helt til jeg kom til slutten. Så det kan være forvirrende får både nye fans og gamle fans.

Spent på hva neste kapittel blir!

Ja originalen kroner på topp hos meg også. Fikk ikke gjort alt i spillet før mange år etter at det ble sluppet. Var rett å slett ikke moden nok til å finne ut av alt. Guides på nett var ikke like tilgjengelig som i dag heller.

Side questingen synes jeg også var i stor grad kjedelige. Håper på mindre av det i neste del men har ikke trua på det. Historien, minnene, grafikken og det nye kampsystemet er det jeg liker godt. Combat simulatoren elsker jeg. Det er her jeg håper de kan pøse på med litt ekstra innhold mellom andre og tredje del.

Historien synes jeg de holdt tro mot originalen som du skriver. Er åpen for nye elementer så lenge de ikke endrer på hoved plottet i stor grad. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...