Gå til innhold

Hva skal jeg bli?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg aner ikke hva jeg skal bli. Er en jente på 18 som går vg2 realfag og aner ikke hva jeg skal bli. Har (så langt) 6 i alle fag (inkludert realfagene). Har programmering, matte R1 (skal ta 2), Kjemi 1 (skal ta 2), Fysikk 1( skal ta 2). Er interessert i mennesker, kroppen, trening, (konkurrerer i idrett og har et høyt konkurranseinnstinkt :-) ). Samtidlig er favorittfagene matte, programmering og fysikk. Har så og si alle muligheter åpne. Noen som har noen interresante karrieremuligheter å komme med? Har jo selvfølgelig vurdert medisin og er veldig interessert i det, men vil ikke låse meg til det bare fordi det føles trygt, og fordi jeg vet hva det innebærer. Føler jeg trenger å vite mer om andre spennende muligheter fordi jeg vet det finnes mye jeg ikke har hørt om. Er tross alt interessert i teknologi og. Glad i problemløsning og å finne ut kule ting. Men er nok ingen datanerd. Viktig for meg med et yrke som ikke blir ‘kjedelig’ i lengden men som byr på utfordringer, og utvikling, og mulighet til å jobbe med andre mennesker! Men er også en person som lett faller til de «tryggere» valgene. Det å ha tid til fysisk aktivitet utenfor er selvsagt også et must for meg. Etter videregående har jeg kanskje tenkt å ta et friår med kun fokus på idrett men ikke alle i familien er enig i at det er lurt. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...