NickelDonkey1 Skrevet 31. januar 2022 Del Skrevet 31. januar 2022 NSA har vel så enorme servere at de har plass til mangfoldige terrabyte eller exabyte med informasjon. Men det kommer jo hele tiden så vanvittig mye informasjon på Internett hele tiden. Så hvor lang tid tar det egentlig før serverne til NSA blir fylt opp? og hvor lenge er NSA egentlig i stand til å holde på all denne informasjonen, før de blir nødt til å slette ting for å få plass til annen NY informasjon? 1 Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 31. januar 2022 Del Skrevet 31. januar 2022 Bare en tanke, men jeg vil vel tro den kontinuerlige rasende utviklingen inne lagringskapasitet eliminerer dette problemet? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 De kan jo tenkes og ha en viss prioritering på disse dataene, alt er jo ikke like verdifullt selv om en del paranoide tror det. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg tipper de har en god del sys og software-utviklere som lager programvare, kanskje til og med kunstig intelligens som luker ut og kaster unyttig data. Men jeg er mer interessert i hvor mye metadata de kjører igjennom sine systemer i sanntid. De har forresten et eget "hemmelig" rom i ene bygget til AT&T i NYC. Sikkert flere steder der de simpelthen kobler seg opp på kommersielle systemer og bare leser av den dataen som er der. Da sparer de mye i tid, penger og infrastruktur. Jeg tipper flere land driver å snikavleser fiberkabler for å overvåke data. Man trenger jo bare speil og prismer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå