Petrus88 Skrevet 30. januar 2022 Del Skrevet 30. januar 2022 Hei, skal selge min stasjonær, bruker den aldri og veit ikke hva jeg kan selge den for. den er gammel. Håper og få kanskje litt for den. Har lagt til specs på den under her. Håper noen kan gi meg verdi. * MSI Z87-GAMING, SOCKET-1150 * SAMSUNG SDD 840 EVO 120GB OEM * SEAGATE 4TB 3.5* NAS HDD * XFX RADEON R9 280X 3GB GDDR5 ( 2STK) * SEAGATE DESKTOP 2TB 3.5* SSHD * XFX PROSERIES CORE EDITION 850W PSU * CORSAIR VENGEANCE PRO DDR3 1866MHZ 16GB * INTEL CORE I7-4770K * COOLER MASTER CM 690 2 ADVANCED NVIDIA * CDROM ASUS ( Finner ikke Model ) Håper noen kan hjelpe, er det noe du lurer på er det bare og spørre :) SNARVEIER Min side Ordreoversikt Gavekort Faste kampanjer Personopplysninger INFORMASJON Salgsbetingelser Nye produkter Nytt på lager Nye kundeanbefalinger Merker/produsent Artikler SUPPORT Kontakt oss Spørsmål & svar Reklamasjon og garanti Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. januar 2022 Del Skrevet 30. januar 2022 Jeg vil anta at du får rundt 4-5 lapper for den. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå