Gå til innhold

DRM

OLED

Anbefalte innlegg

Får ikke lastet opp bilder til og fra pc. Kun de som er tatt med kameraet. Bilder og lyd som er lastet ned gratis eller fra betalingstjenester via wap/gprs kan kun brukes på telefonen min og får dermed ikke sendt bilder eller ringetoner videre via mms, får opp meldingen DRM, kan ikke tilføye. Er det noen som får dette til? Vet om at akkurat de samme bildene som blir lastet ned på en sony ericsson T610 går helt fint an å sende fra den mobilen. Har mottatt samme bilde fra T610 og da får jeg sendt det videre. Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får ikke lastet opp bilder til og fra pc. Kun de som er tatt med kameraet. Bilder og lyd som er lastet ned gratis eller fra betalingstjenester via wap/gprs kan kun brukes på telefonen min og får dermed ikke sendt bilder eller ringetoner videre via mms, får opp meldingen DRM, kan ikke tilføye. Er det noen som får dette til? Vet om at akkurat de samme bildene som blir lastet ned på en sony ericsson T610 går helt fint an å sende fra den mobilen. Har mottatt samme bilde fra T610 og da får jeg sendt det videre. Hjelp!

Du har lastet ned Easy Studio???

Lenke til kommentar

DRM er jo noe de fleste mobiler har nå, enkelte bruker det mer enn andre riktig nok. Alt i alt er dette en bra løsning for sluttbrukerne selv om snylterne av oss ikke liker det :)

Og hvis noen ikke vet hva DRM er så er det en digital kopibeskyttelse på mobil-content som bilder, ringetoner og java. Det gjør det umulig å kopiere/videresende filen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...