Gå til innhold

Ny Spill AMD 64 fra Komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
<400W-strømforsyning holder mest sannsynlig IKKE til det systemet du prenta ned her oppe... Å gi for lite strøm til et såpass oppegående system som du skal ha deg er rett og slett tåpelig, for ikke å si dårlig for stabiliteten.

http://www.jscustompcs.com/power_supply/

der kan du finne ut sånn omtrent hvor kraftig PSUen din bør være på et minimum. akkurat nå kommer jeg kke inn på sida, pga møkka-tiscali, men det får være så.

Ja, hvis hvis jeg ser på det som står der, så er det ikke nok med 360 W...

bedre og ha for mye enn for lite...

da går jeg sannsynligvis for denne...

360W holder kanskje akkurat nok nå, men jeg har tenkt å sette inn mer RAM og Extra Hard-Disk pluss DVD brenner ved et senere tidspunkt, så da er det sikkert lurt å skaffe nok med strøm nå, så jeg slipper problemer etterpå...

Thumbs up, selv om microplex ikke akkurat er spesielt billige på PSU :)

Lenke til kommentar

*Hakke giddi å lese alt*

Velg en litt billigere prosessor og bruk de pengene du sparer på et bedre skjermkort. Anbefaler et PowerColor 9800 Pro e.l. kort til ca 2500,- på komplett.

Siden det skal være en spillmaskin så er det viktig at du prioriterer skjermkortet framfor prosessoren.

Endret av gixer
Lenke til kommentar
*Hakke giddi å lese alt*

Velg en litt billigere prosessor og bruk de pengene du sparer på et bedre skjermkort. Anbefaler et PowerColor 9800 Pro e.l. kort til ca 2500,- på komplett.

Siden det skal være en spillmaskin så er det viktig at du prioriterer skjermkortet framfor prosessoren.

Jeg skal ha spillmaskin ja...

Men jeg tenkte å kjøpe kraftig CPU så den holder lenge og skjermkort som er billig men klarer alt akkurat nå... til Half-Life 2, Doom 3, Far Cry og resten kommer... Så om 4-5 måneder tenkte jeg å kjøpe et Skjermkort som er enda bedre enn det man kan få nå...

Til Eskil: Den der var ikke så dumme nei... Virker ganske grei...

*edit: stavefeil

Endret av ~~Undertaker~~
Lenke til kommentar
Er du noen gang i en situasjon med full load på alt på den pcen der (hva i svarteste er det du har putta inn siden du får så høyt egentlig?), vil PSUen din gå heden. Enkelt og greit.

3 hardisker 3 cd rommer GF FX kort, 3 ekstra vifter, nettverkskort, div usb enheter. Men saken er jo at den saken som er på den siden er ikke mye til å stole på. Hender mange ganger jeg brenner cd`er, kopierer fra den ene cd rommen og kopierer mellom hardiskene på en gang, ja. Seff spiller jeg ikke da.

Liker å gjøre mange ting på en gang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...