Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mest uromantiske jeg har lest idag 😂😂😂

Gjest 349b7...05c

Anbefalte innlegg

Gjest 349b7...05c

En mann i 50 åra skriver at han er ute etter noe uforpliktende. Noe som er greit nok. Ikke det jeg ser etter… men denne setningen syns andre damer den er turn on?? Såfall er jeg rar. For meg var det 🤮.

love and kisses on all your pink parts 

(sett med litt humoristiske øyne da vel og merke)

Anonymous poster hash: 349b7...05c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Særlig romantisk er det nok ikke. Nå er jeg motsatt kjønn, men jeg mener det er ganske greit når folk skriver hva de er ute etter. Det er ryddig og presis, og man trenger ikke spille spillet i like stor grad. Så er det sånn at for noen så er "noe uforpliktende" helt uaktuelt, mens for andre er det nettopp det som ønskes. 

Det er vel ikke noe særlig bedre å ikke informere om dette, bruke tid på dates og chatting for så å si at man ønsker noe uforpliktende, sløsing av tid rett og slett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 349b7...05c

Tror jeg hadde syns det var uappetittlig om jeg så etter bare sex og. Bare slimhinner og rosa kjøtt som er verd noe ved meg .. æsj blir for lite sexy …

ts

Lenke til kommentar

Hehe, det kommer jo helt an på hva man er ute etter. For noen mennesker er sex rett og slett bare sex og man kan like gjerne få det av en prostituert. For noen mennesker er sex noe som er en bonus man tillater seg når man har funnet noen man ønsker å tilbringe mye tid med, og for noen mennesker er sex noe man ønsker å ha med noen man har en avtale med, uten at man ønsker å tilbringe så mye tid med vedkommende. - En trygg seksuell relasjon.

Dette er jo personlige preferanser, og dersom du er en som vil ha et forhold, kjemi, gode stunder og deretter sex, så vil du nok passe dårlig sammen med en som ønsker kun en seksuell relasjon. 

Derfor er det jo egentlig positivt at man er litt åpne om hva man ønsker, for å slippe masse tull i ettertid 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 349b7...05c
Baranladion skrev (På 29.1.2022 den 14.53):

Hehe, det kommer jo helt an på hva man er ute etter. For noen mennesker er sex rett og slett bare sex og man kan like gjerne få det av en prostituert. For noen mennesker er sex noe som er en bonus man tillater seg når man har funnet noen man ønsker å tilbringe mye tid med, og for noen mennesker er sex noe man ønsker å ha med noen man har en avtale med, uten at man ønsker å tilbringe så mye tid med vedkommende. - En trygg seksuell relasjon.

Dette er jo personlige preferanser, og dersom du er en som vil ha et forhold, kjemi, gode stunder og deretter sex, så vil du nok passe dårlig sammen med en som ønsker kun en seksuell relasjon. 

Derfor er det jo egentlig positivt at man er litt åpne om hva man ønsker, for å slippe masse tull i ettertid 

Det kan det bli lell. Sex med noen over tid så vil følelser som regel komme inn. Vi er tross alt mennesker ikke maskiner enda heldigvis. 
ts

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...