HondaNSR Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Nåken så veit katid sony ericsson z1010 kjøme på butikkane å ka dn vil koste? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg ble fortalt at den ikke kommer før mai. Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg ble fortalt at den ikke kommer før mai. gleder meg!!! Lenke til kommentar
epiktet Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg ble fortalt at den ikke kommer før mai. Ser på SE sine sider at den er flyttet over fra 'kommer snart' til de ordinære produktsidene (ja, er inne på de norsk-språklige sidene), så det betyr vel at den ikke kan være så langt unna. E Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Nope. Er nok rett rundt hjørnet ja. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg ble fortalt at den ikke kommer før mai. Ser på SE sine sider at den er flyttet over fra 'kommer snart' til de ordinære produktsidene (ja, er inne på de norsk-språklige sidene), så det betyr vel at den ikke kan være så langt unna. E Ja jeg veit det. Jeg har jo nevnt det før også, men ifølge leverandører osv så kommer den ikke før mai. Det skjedde med SX1 også, men kom den når den skulle komme? Nei. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Ser i artikkelen som amobil lagde om z1010 so skulle den komme i løpet av januar å no er det bare 3 dager igjen av januar... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 har lett litt og det sies mye forskjellig. noen steder står det slutten av januar og midten av februar og i begynnelsen av mars.. har ikke lest noen steder hvor det sies at det skal komme i mai.. men, som sagt så så jo dere sx1, den kom jo lang tid etter at de sa den skulle komme. de burde sagt en fast dag den kommer og da burde den kommet også! Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 jeg bel fortalt at de (klart Svar) ikke ville ta den inn i det hele tatt.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 ..kanskje ikke før umts (3G) nettet er oppe og går Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 har lett litt og det sies mye forskjellig.noen steder står det slutten av januar og midten av februar og i begynnelsen av mars.. har ikke lest noen steder hvor det sies at det skal komme i mai.. men, som sagt så så jo dere sx1, den kom jo lang tid etter at de sa den skulle komme. de burde sagt en fast dag den kommer og da burde den kommet også! Det med mai har jeg fått høre av en som er daglig leder i en telekiosk butikk og han fikk høre det av leverandøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå