Buanes Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg tenker å bygge en liten campingvogn av skaphenger en min. Den er ikke helt tett, jeg måler 35% fukt i kryssfinerveggene. Er det vanskelig å ta av veggene? Taket er selvbærende. Men det er noen profiler jeg må få platene ut av tror jeg Vurderer å bytte veggene til sandwich epoksy/glassfiber med skumkjerne. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 31. januar 2022 Del Skrevet 31. januar 2022 On 1/27/2022 at 4:04 PM, Buanes said: Jeg tenker å bygge en liten campingvogn av skaphenger en min. Den er ikke helt tett, jeg måler 35% fukt i kryssfinerveggene. Er det vanskelig å ta av veggene? Taket er selvbærende. Men det er noen profiler jeg må få platene ut av tror jeg Vurderer å bytte veggene til sandwich epoksy/glassfiber med skumkjerne. Her trengs det en prosjektutredning og en behovsanalyse, deretter totalkostnadsanalyse og budsjettevaluering. Det er mye billigere å selge hengeren og kjøpe en brukt campingvogn, men det blir jo et morsomt prosjekt da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå