Spillredaksjonen Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 Anmeldelse: Rainbow Six Extraction Litt tynt på innhold, men det er moro det som er der. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
toolate Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 Et virus som gjør mennesker til fæle monstere.. Men det er ikke zombier! Det er Archaeans! 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 toolate skrev: Et virus som gjør mennesker til fæle monstere.. Men det er ikke zombier! Det er Archaeans! Var vel det samme med tlou. Lenke til kommentar
Hooah Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 Mulig at jeg er negativ, men hva har dette spillet som gjør at det kan bære navnet Tom Clancy? 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 57 minutes ago, Hooah said: Mulig at jeg er negativ, men hva har dette spillet som gjør at det kan bære navnet Tom Clancy? Hva har hvilket som helst spill laget etter ca. 2006 med Tom Clancy? Siste spillet som på noe som helst måte kan ha noe med Tom Clancy konseptet er vel siste Splinter cell eller noe. Etter det har det bare hvert tullball. Lenke til kommentar
pantrax Skrevet 29. januar 2022 Del Skrevet 29. januar 2022 Prøvde dette spillet på konsoll. Bevegelse og sikting føltes veldig gammeldags for meg. Fikk fort følelsen av side quests. Er det dette skytespill har å tilby nå om dagen? Lenke til kommentar
Snikburz Skrevet 30. januar 2022 Del Skrevet 30. januar 2022 Dette spillet synes jeg er veldig underholdende, og god spillmekanikk, om en noe mangelfull historiemessig. Solbakken: Fin anmeldelse, men "objektiv" slik du bruker det som substantiv er en linse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå