Knutern201 Skrevet 27. januar 2022 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg sliter veldig med selvtillita mi og vil nå gjøre noe med utseendet sånn at jeg kan føle meg litt bedre. Jeg er rødhåra og har nesten ikke øyenbryn, jeg er sykt flau over dette og vil gjøre noe med det. Flere har tipsa meg om brynsfarge osv men vil ikke det se veldig fake ut? Har ikke peiling på dette temaet så må nesten bare få litt tips. Er det andre ting som kan få de til å gro ut tjukkere eller mer synlige? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 27. januar 2022 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2022 Absolutt ingen ting å være flau over. Bare ta et dypt åndedrag og besøk en sminkebutikk og gå rett å sak. Så får du god veiledning og hjelp. Kanskje kan de til og med vise deg hva du må gjøre... Jeg er 100% overbevist om at de som jobber der; garantert bare vil syntes det er sjarmerende og kult. Ingen ting å være flau over. Men; rent kulturelt er det vel fremdeles en barriere for mange mannfolk å gjøre noe slikt. Alternativt kan du jo se litt på Youtube-filmer. De er ofte flinke til å vise frem produktene de bruker. Slik at du kan bestille disse selv på nett og forsøke selv. Men; jeg tror ekspertisen du får "in person" i butikk er bedre. Da kan de hjelpe deg med å finne et produkt/løsning som kanskje ikke er så påfallende synlig - og mer diskret. Når det er sagt. Folk er forskjellige. Så jeg er også helt sikker at at mye av dette bare er i hodet ditt. Men selvfølgelig; selvfølelsen har mye å si den også. Men jeg tror ikke det er så ille som du skal ha det til. Noen har veldig lyse/usynlige bryn. Andre ekstremt kraftige. Folk er forskjellige og godt er det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2022 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2022 (endret) "Permanent Makeup" på bryn er slett ikke uvanlig. Begynn med lys farge og etter hvert med mørkere. Hos en makeup-ekspert, ikke hos tatovør. De som kjenner deg vil oppdage det uansett, så stålsett deg for kommentarer. Hjernen vår er veldig fokusert og "låst" på denne detaljen i et ansikt, så du risikerer at noen ikke kjenner deg igjen på avstand 🙂 Endret 27. januar 2022 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå