ilpostino Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Jeg har nettop byttet fra Sony Xperia 5 I til Sony Xperia 5 III. Begge har Android 11 men programmet for å vise bilder og videoer på den gamle telefonen et ikke kompatibel med den nye. Snodig men greit nok. Jeg har lagt ved bilde av gamle-appen nedenfor. Jeg vil ha et tilsvarende program som er lettdrevet og oversiktlig. Innebygget større for Chromecast er et pluss. Jeg vil ikke ha en app med masse reklame og dritt og møkk. Noen tips? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 (endret) Hva med Google Foto? Reklamefri, enkel i bruk og Chromecast. Er "kjøp i app", ikke noe som det mases om eller som trengs.. Har ikke merket noe til at det er kjøp i app. Endret 27. januar 2022 av plankeby Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg bruker denne: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.simplemobiletools.gallery Sikkert ikke den beste men er enkel og kan sortere etter mapper. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2022 Testet ut Google Foto litt i går kveld og den virker lovende. @sedsberg: Takk. Skal teste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå