Harald Brombach (digi.no) Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Nå kan installerte webapper få ansvaret for mailto-lenker Lenke til kommentar
Selvstendigsaas Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Jeg håper at med pwa så kan vi bli kvitt en stor del av behovet for native apps og fortsette den positive utviklingen web apps har bidratt til. Det har gjort at vi kan levere programvare som er tilgjenglig for alt av plattformer og man er ikke avhengig av monopolister for å nå ut til brukere med sin programvare. Det er positivt at man nå har mulighet til å registrere pwa'er som skjemahåndterere (mailto:..) det er allikevel et stykke igjen og spesielt i apple leiren for å gjøre pwa mer tilgjenlig. Sist jeg sjekket var denne funksjonaliteten godt gjemt og ukjent for mange brukere. 1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 Microsoft har jo sagt de utvikler neste generasjons Outlook som en ren Webapp, så da tenker jeg det blir fart på sakene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå