Latias Skrevet 8. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2022 Rått av Klæbo! 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 Imponerende. Var litt redd for at det skulle bli stang ut for Klæbo og (ikke at sølv hadde vært direkte nederlag), men dæven døtte den fyren der! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2022 Italia er dessverre altfor presise her. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 Gull i langrenn og sølv i curling vil jeg si er en god dag! Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Mr.Duklain skrev (17 timer siden): Gull i langrenn og sølv i curling vil jeg si er en god dag! Og i dag er Norge på topp på medaljeoversikten med 4-1-4 😁 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2022 Sølv til Graabak! Geiger fortjente det gullet etter den opphentingen. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Sinnsyk avslutning!!! Artig at når de var 30 sekundet bak så så eg til gjengen her at i kombinert og skiskyting så kan det skille så sykt når det stopper. Noen minutter senere fyker de forbi 🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Noen som vet hva det display greiene de har på kostene sine er til i curling? Nordmennene har det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Curling-gutta off to a good start. Stjeler 1 stein i siste runde og vinner 7-4 over Sveits. Canada neste mostander 😶 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Skal rent kvinnelag også spille i curling? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Birk Ruud altså. Jeg ser sjeldent på snowboard/freestyle utenom OL og X-games, men makan til stødige landinger altså. Fantastisk fremvisning, og vel fortjent gull (selvfølgelig). Slalom for kvinner var jo også et fyrverkeri. Merker at Super-G for kvinner kanskje er den øvelsen jeg ser mest fram til i disse lekene. Håper virkelig det har gått en faen i Shiffrin, og at hun kan klinke til der og få seg en medalje blant italienerne. Eller kan kanskje Ledecká gjenta bragden fra 2018? Det ville i så fall vært helt ekstremt. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Delvis skrev (3 timer siden): Skal rent kvinnelag også spille i curling? Hvis du mener om Norges kvinnelag er med i OL? Nei, de er ikke med i år. https://en.wikipedia.org/wiki/Curling_at_the_Winter_Olympics#Participating_nations 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 0.4 sekunder. Det er sjukt. Sjeldent spennende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2022 Never in doubt! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Hoho, det var close! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Har mer vondt av Niskanen enn jeg gleder meg over Johaug. Under et halvt sekund. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2022 Vi kommer til å bli smadret på begge stafettene basert på det vi har sett så langt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Latias skrev (7 minutter siden): Vi kommer til å bli smadret på begge stafettene basert på det vi har sett så langt. Og Norsk kvinnelangrenn er fucked når Johaug gir seg. De andre glimter til i verdenscupen av og til, men ingen er i nærheten av å være så stabil som Johaug. Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Mest underholdende mesterskapsløp på damesiden på svært lenge. 0.1 mellom bronse og fjerde også. Og ekstremt skuffende av alle andre norske enn Johaug ja. Spesielt når de heller ikke lykkes på sprint. Med så mye rekruttering og konkurranse som vi har i Norge, er det rett og slett for dårlig. 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Med så tøffe løyper, som 2x Weng og Myhrvold beskriver det, er det ikke da rart at Ragnhild Haga ikke går i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå