Latias Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) Vinter-OL 2022 blir de 24. olympiske vinterleker og skal arrangeres i Beijing fra 4. til 20. februar 2022. Program og TV-oversikt Endret 26. januar 2022 av Latias 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 https://www.nrk.no/sport/vg_-det-er-positive-tester-i-provene-til-langrennslaget-1.15826741 Smitte i langrennsleiren. Forstår ikke helt disse forberedelsene. Hvorfor dro de ikke til Kina mye tidligere? Ikke bare hadde det hjulpet med tanke på tidsforskjellen, men man hadde sluppet å sette seg selv sjakkmatt en halv jordklode unna OL-byen i tilfelle det ble smitte. Og nå skal de visst fly via Norge som kommer til å eksponere dem for enda mer smittefare kun dager før OL. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Kjedelig situasjon hvertfall. Det eg ser går igjen i leiren er mangel på avstand. De er avhengig av å ikke få smitte inn. For de virker ikke helt å ha forstått smittsomhet her... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Kommer til å bli et smittehelvete det OLet her, dessverre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. januar 2022 Del Skrevet 30. januar 2022 Nå er jeg egentlig mest spent på i hvor stor grad dette OL-et blir en parodi. For det blir det, med utøvere inn fra hele verden og et av tidenes mest smittsomme virus som kineserne i tillegg har nulltoleranse for. PCR-testene deres er også så følsomme at utøvere med gjennomgått covid-19 for flere uker siden vil teste positivt, og de vil settes i isolasjon åkkesom. Dermed kommer potensielt mange av øvelsene til å foregå uten en del utøvere, og i noen tilfeller uten de beste. Selv om de ikke er smittsomme, og helt friske. Da har jeg ikke en gang nevnt sportswashing-delen av dette, med menneskerettighetsbrudd, arrangørens forsøk på overvåking, og kinesiske myndigheters forsøk på å true deltagerne til å tie. Det eneste positive med eventuelt mange norske smittede utøvere i langrenn er at andre nasjoner kanskje også kan plukke med seg noen gull der så ikke Norge tapetserer pallen i alle øvelsene. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 Grei side her på VG å følge OL på: https://direkte.vg.no/vinter-ol-2022/61643f1769bd5e00131cb762/2022-02-03 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2022 Rieber også positiv. Dette er en parodi. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) Ye, OL mister hele sin prestisje når mange av de beste ikke får vært med pga smitte. Riiber ville fort tatt to gullmedaljer. Krüger var favoritt (med den formen han var i) på både 30km skibytte og 50km. Og den østerriske hopperen Marita Kramer stor favoritt for gull i hopp for damer i stor og normal bakke. (Edit: sjukt, de lar enda ikke damer konkurrere i stor bakke ser jeg ...) Og sikkert en god del flere enn dette av medaljefavoritter som er smittet også, eller som evnt. kommer til å bli smittet. Endret 3. februar 2022 av blured 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 Graden av parodi øker for hver dag som går ja. At OL ikke burde vært arrangert i Kina og da spesielt Beijing tror jeg de fleste er enige om. Men jeg mener at også dette OL-et burde ha vært utsatt. Det er ikke mulig å gjennomføre et sånt arrangement på en god og rettferdig måte med omikrons ekstreme smittsomhet og restriksjonene man har. Spesielt i Kina. Kommer til å bli lave seertall verden over denne gangen. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) Tar det med humor i hvert fall da. Som vel nevnt av andre, han var vel den største gullfavoritten på tvers av alle grener i OL. (Edit: Med forebehold, kan ikke si jeg har mest innsikt i bob, skeleton, kunstløp, osv) Endret 3. februar 2022 av blured Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2022 Da er alvoret straks i gang! Spent på formen til Johaug. Litt redd svenskene har hatt betydelig bedre forberedelser. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2022 Barneskirenn! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Johaug med full kontroll og første gull i boks! Nivået på internasjonal kvinnelangrenn er ganske ræv.. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Stadlober!! Det var revansj fra 2018 det! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Svensken utenfor pallen og neste beste norske havner hvor? Finnene har et voldsomt sterkt lag, og det er artig med Stadlober. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2022 Godt å få jekket ned svenskene litt. 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Nitrist ramme rundt det hele. Ingen mennesker, ingen snø... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Solid førsteetappe fra Marte her. Med stav som brekker og kluss med siktet på første skyting. 44 sek ned til svenskene allerede. Gøy! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2022 Er Lars Berger altså Discoverys svar på Ola Lunde?! Herre min hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå