TomTeddy Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hei. jeg har kjøpt ny hdd til min x-box, den er på 160gb har X-B.I.T-chip med xecuter2 bios. når jeg setter den nye hdd inn så vil ikke x-boxen starte fra oppstart cd'n med evox jeg har lagd.... cd'n fungerer når jeg starter den med den gamle hdd'n men da må jeg starte den fra menyen (har EvoX instalert) er det noen som vet hva som kan være feil??? takker på forhånd:) Lenke til kommentar
CIder Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Mulig du trenger ny bios til chippen.En som støtter over 137 gig disker. Men nå har jeg allerede sagt mere enn det er lov til her så... Lykke til! Lenke til kommentar
TomTeddy Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Takk for svare... Skal se om det fungerer nå... men du har ikke noen navn på bioser som har ståtte for mere en 137gb hder??? eller om det er noen nett steder som det står om sånt??? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) xbox-scene Now, if your HD is +137gb and you want to use partition7 (dirve G), you need EvolutionX 1.8.3921 or higher/newer and a bios with LBA48-137-to-part6-rest-to-part7 support Endret 10. januar 2004 av Frikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå