Spillredaksjonen Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 The Rock skal lage film av enda et spill Lover offisiell kunngjøring i løpet av året. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Fallout eller elder scrolls kanskje? Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Kan vel ikke være noe annet enn Gears of War? 1 Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 The Rock får Steven Seagal til å se ut som en Oscar-verdig skuespiller. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 tigerdyr skrev (8 minutter siden): The Rock får Steven Seagal til å se ut som en Oscar-verdig skuespiller. Steven Seagal er jo en elendig skuespiller. The rock har i alle fall litt sjarm. 8 Lenke til kommentar
erikric Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Håper det blir "Saks, Papir". 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Kan uansett aldri bli like ille som Resident Evil: Welcome To Raccoon City. Største søpla som æ har prøvd å komme gjennom på lenge. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Jaaaaa, dette må jo bare bli en gedigen suksess! Planetens beste skuespiller som gjør gull av alt han tar i slår til igjen! Å som jeg gleder meg. Han er bare såå fantastisk. Alle filmene hans er jo såå bra! Dette lukter GOTY lang vei uansett hva han kommer med. Løp og kjøp! ❤️ The Rock ❤️ Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 8 hours ago, tigerdyr said: The Rock får Steven Seagal til å se ut som en Oscar-verdig skuespiller. Jeg ser heller 100 The rock filmer enn en med Steven Seagal. 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 tigerdyr skrev (8 timer siden): The Rock får Steven Seagal til å se ut som en Oscar-verdig skuespiller. Nå ja... Det er godt kjent hvor vanskelig Steven Seagal har vært å jobbe med under flere filmproduksjoner. Spesielt vanskelig hvis han ikke fikk viljen sin. Dessuten, har man sett en SS film har man sett de fleste. Unntakene som jeg i det minste husker noe ifra er Under Siege, Marked for Death og Maximum Conviction. Hvor de 2 første kom for 30(!) år siden, og den siste for 10 år siden. Og hva F er skjedd med Steven!? Jeg så en video på Youtube for ikke lenge siden hvor han besøkte Russland og skulle undervise i kampsport - han ser jo ut til å skulle ha problemer med å nedlegge en burger! Dwayne "The Rock" Johnson har i det minste litt variasjon i filmene sine. Jumanji, Doom, Red Notice og San Andreas for å nevne noen. Arnold Schwarzenegger har såpass tiltro til Dwayne at han gav KUDOS til ham (cameo i The Rundown, aka Welcome to the Jungle) i fremtidige filmer. 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) Boss-Znakemaster skrev (22 timer siden): Kan uansett aldri bli like ille som Resident Evil: Welcome To Raccoon City. Største søpla som æ har prøvd å komme gjennom på lenge. Jeg gadd ikke engang se den filmen ferdig før jeg gav den slaktkarakter. https://www.diskusjon.no/topic/270800-mini-anmeldelse-av-den-siste-filmen-du-så/?do=findComment&comment=26229867 Er en skam å i det hele tatt kalle Welcome to Retcon City for en Resident Evil film. Og jeg synes de satte den lista lavere og lavere med alt som kom etter film 2, Apocalypse (2004), med Milla. Så nesten imponerende at Resident Evil kvalitetslista er nå så lav at skal de dypere trenger de spade for å komme under den. Personlig ser jeg frem til å se hva Dwayne blir portretert som i denne nye filmen. Så nylig Red Notice (den filmen hadde faktisk plot twists jeg ikke så komme), og jeg hadde ikke trodd Dwayne og Ryan Reynolds skulle fungere så bra sammen. Omtrent som Schwarzenegger og DeVito i Twins. Endret 27. januar 2022 av PaladinNO 2 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 PaladinNO skrev: tigerdyr skrev (8 timer siden): The Rock får Steven Seagal til å se ut som en Oscar-verdig skuespiller. Nå ja... Det er godt kjent hvor vanskelig Steven Seagal har vært å jobbe med under flere filmproduksjoner. Spesielt vanskelig hvis han ikke fikk viljen sin. Dessuten, har man sett en SS film har man sett de fleste. Unntakene som jeg i det minste husker noe ifra er Under Siege, Marked for Death og Maximum Conviction. Hvor de 2 første kom for 30(!) år siden, og den siste for 10 år siden. Og hva F er skjedd med Steven!? Jeg så en video på Youtube for ikke lenge siden hvor han besøkte Russland og skulle undervise i kampsport - han ser jo ut til å skulle ha problemer med å nedlegge en burger! Dwayne "The Rock" Johnson har i det minste litt variasjon i filmene sine. Jumanji, Doom, Red Notice og San Andreas for å nevne noen. Arnold Schwarzenegger har såpass tiltro til Dwayne at han gav KUDOS til ham (cameo i The Rundown, aka Welcome to the Jungle) i fremtidige filmer. Steven Segal skiftet vel statsborgerskap til russisk om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 Quote 17 hours ago, PaladinNO said: Jeg gadd ikke engang se den filmen ferdig før jeg gav den slaktkarakter. https://www.diskusjon.no/topic/270800-mini-anmeldelse-av-den-siste-filmen-du-så/?do=findComment&comment=26229867 Er en skam å i det hele tatt kalle Welcome to Retcon City for en Resident Evil film. Og jeg synes de satte den lista lavere og lavere med alt som kom etter film 2, Apocalypse (2004), med Milla. Så nesten imponerende at Resident Evil kvalitetslista er nå så lav at skal de dypere trenger de spade for å komme under den. Personlig ser jeg frem til å se hva Dwayne blir portretert som i denne nye filmen. Så nylig Red Notice (den filmen hadde faktisk plot twists jeg ikke så komme), og jeg hadde ikke trodd Dwayne og Ryan Renolds skulle fungere så bra sammen. Omtrent som Schwarzenegger og DeVito i Twins. Er ikkje Resident Evil uten Milla .. enkelt og greit <3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 PaladinNO skrev (18 timer siden): Dwayne "The Rock" Johnson har i det minste litt variasjon i filmene sine. Jumanji, Doom, Red Notice og San Andreas for å nevne noen. Han er herlig i Pain & Gain. I tillegg så har han litt mer skuespill i Snitch og Faster. Uansett mange lengder foran Steven Seagal som var en karikatur for lenge siden, men har gått over til å bli en parodi av seg selv Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 28. januar 2022 Del Skrevet 28. januar 2022 Duke Nukem? Ja, jeg vet han har hår, men The Rock kunne likevel blitt en bra Duke. Og for å dra ønsketenkingen ekstra langt: En crossover med Duke Nukem og Johnny Bravo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå