phreak-z Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) jeg har en neonwire der bare 3/4 av den lyser (innerste delen) den ble antageligvis ødelagt etter demontering fra mitt gamle dragon kabbis.. løsnet litt ytter gummi/plastikk fra kabelen.. (drog kanskje litt hardt i den? ) noen ideer til hva jeg kan gjøre med den? evt. fikse den? Endret 10. januar 2004 av phreak-z Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 sikker på at den er ødelagt? neonwire må få så mye volt de er laget for å ta, ellers lyser ikke hele. prøv bare å ta en katode på en rheobus og still ned volten. Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 ja, jeg er sikker på at den er ødelagt.. den virket før jeg tok den av, prøvde på samme inverterdings etterpå me all den samme hardwaren.. da virket kun 3/4 Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Nei, her er det nok fint lite du kan gjøre. Det høres ut som "fosformixen" er skadet, og det er nok ikke så lett å fikse. www.elwirecheap.com selger forøvrig "neonwire" pr meter for en billig penge. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 syntes jeg leste om en som "kuttet" neonwieren sin på bit-tech en plass. Men jeg husker ikke hvor Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 jeg har et lignende problem med min neonwire, jeg måtte ha litt mer lengde til en figur jeg skulle lage så jeg drog litt i den slik at hele "baken" (der ledningen "møter" neonwiren) for av neonwiren! jeg prøvde og putte den på igjen, men det virket kun i en dag eller noe. etter på har den ligget i en kasse. Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 takk for hjelpen arctic, jeg fant løsningen på den siden du gav meg... hvis noen lurer så er url`en til løsningen her: http://www.elwirecheap.com/elwirsolin.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå