Spillredaksjonen Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Blizzard skal lage nytt overlevelsesspill Utvikles for både PC og konsoll. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Jahmen i shhværtte gjør dere ferdig med allerede pågående prosjekt først nå da! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dberg Skrevet 26. januar 2022 Populært innlegg Del Skrevet 26. januar 2022 Overlevelsesspillet tar sted i Blizzards kontor. 15 Lenke til kommentar
Mriceluver Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Dberg skrev: Overlevelsesspillet tar sted i Blizzards kontor. Det var lættis 3 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Nice, håper de forbedrer den sjangeren også kraftig da. Slik de har gjort med andre typer. 2 Lenke til kommentar
Alaric1 Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Dberg skrev: Overlevelsesspillet tar sted i Blizzards kontor. Takk for latteren! Så for meg kvinnelige ansatte lagde våpen av stiftemaskiner og brevåpnere før neste "wave" av "cubicle crawls" fra ledelsen. 6 Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Blir interessant å se utfallet, begge parter har jo løst koden for å holde på spillere over tid ved bruk av diverse abonnementsløsninger. Og når man har et slikt budsjett som disse nå får så må det jo bare bli bra 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 De kommer til å bruke så lang tid på å utvikle det at all hypen er borte. Men mindre microsoft gir de veldig mye mer folk. 1 Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Alaric1 skrev: Dberg skrev: Overlevelsesspillet tar sted i Blizzards kontor. Takk for latteren! Så for meg kvinnelige ansatte lagde våpen av stiftemaskiner og brevåpnere før neste "wave" av "cubicle crawls" fra ledelsen. *Flirings!* :D 1 Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Thalboo skrev: Alaric1 skrev: Dberg skrev: Overlevelsesspillet tar sted i Blizzards kontor. Takk for latteren! Så for meg kvinnelige ansatte lagde våpen av stiftemaskiner og brevåpnere før neste "wave" av "cubicle crawls" fra ledelsen. *Flirings!* :D Stapple up! 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Bra at de kan lage noe annet en de dødskjedlige spillene som det har. Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Tåka skrev: Bra at de kan lage noe annet en de dødskjedlige spillene som det har. Det er jo rimelig subjektivt, litt som; what floats yer boat. Du kan da vel selvsagt få lov å ikke like tittler som World of warcraft, WoW, Diablo 1, 2, 3, Overwatch å helvettes mye annet. Igjen så har du vel lov til det, jeg derimot liker alle timene jeg har brukt på D2-D3 å alle 1000`sner timer på WoW. Det er kule spill, fra mitt ståsted ;) 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Få deg lilla skin på denne spisse pinnen du bruker til å stikke fisk med $40 NFT. Lenke til kommentar
tartarus90 Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Hmm mulig Ark/Conan exiles basert på Wow universet? Hadde vært insane. Lenke til kommentar
Stormshadow2000 Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Handler det om å overleve som ansatt? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå