Gå til innhold

Presser aktørene: – Sikkerheten er så dårlig at lade­bransjen må dekke brikke­misbruk

Anbefalte innlegg

WiiBoy skrev (15 timer siden):

Slutt å finn på ting. Jeg la ved prisene til tre av de største aktørene, og de har ikke endret seg. Du må gjerne komme med kilder på noe annet, men ikke kiler OM noe annet.

Og jeg er negativ til samfunnsutviklingen der mange, som deg, tror at bare kan finne på sin egen versjon av virkeligheten. Det er svært ødeleggende at folk ikke forstår forskjell på fakta og fantasi. 

Det er greit nok, men jeg har vanskelig for å ta seriøst en som påstår at strømprisene ikke har endret seg siden forrige sommer (et halvt år).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7 minutes ago, Per Magus said:

Det er greit nok, men jeg har vanskelig for å ta seriøst en som påstår at strømprisene ikke har endret seg siden forrige sommer (et halvt år).

Det er ingen som har påstått det i denne tråden her. Du påstod, feilaktig, at hurtiglading hadde blitt fem ganger dyrere. Hurtiglading har ikke endret seg nevneverdig i pris siste året.

• Liker 3
Lenke til kommentar
WiiBoy skrev (22 minutter siden):

Det er ingen som har påstått det i denne tråden her. Du påstod, feilaktig, at hurtiglading hadde blitt fem ganger dyrere. Hurtiglading har ikke endret seg nevneverdig i pris siste året.

Så siden vanlig strøm ‘minst’ har «ti doblet seg» det siste året så er trikset nå for å spare penger å dra bort til en hurtiglader-stasjon og lade opp bilen, for så å dra hjem og koble bilen til strømnettet i huset? 😬

• Liker 1
Lenke til kommentar
WiiBoy skrev (31 minutter siden):

Hurtiglading har ikke endret seg nevneverdig i pris siste året.

Beklager, men du bør nok sette deg ned og tenke gjennom den påstanden en gang til (sjekk gjerne med avisoverskriftene sist høst som fortalte om rekordøkning i PRIS PÅ LADING)

Lenke til kommentar
Just now, Per Magus said:

Beklager, men du bør nok sette deg ned og tenke gjennom den påstanden en gang til (sjekk gjerne med avisoverskriftene sist høst som fortalte om rekordøkning i PRIS PÅ LADING)

Nei, du må lese mer en overskriften (og gjerne lese hele overskriften).

Det er rekordhøy pris på lading hjemme, ettersom strømprisene er rekord høye. Overskriften sier ikke hurtiglading, og artiklene sier ikke hurtiglading. Denne tråden, alle kommentarene og artikkelen som hører til, handler om hurtiglading.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...