Nokia1803 Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 (endret) Jepp det er det jeg har gjort når jeg ser folk som skriver at de ønsker de uvaksinerte dør sakte av korona og ikke har noe rett til å leve. Hva er så galt med det??? Selvsagt på kg. hvor ellers. Endret 25. januar 2022 av Nokia1803 Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Dette tror jeg du må forklare nærmere. 1 Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Lite vits i å krangle med et annet forum på dette forumet. 4 Lenke til kommentar
Nokia1803 Skrevet 25. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2022 ITtraktor skrev (37 minutter siden): Dette tror jeg du må forklare nærmere. Det er det jeg sa. AT jeg blir så forbanna på folk som kaller alle uvaksinerte antivaksere og konspirasjons teoretikere når man vet at det ikke er tilfelle og når to klarte å lire av seg at de ønsker at uvaksinerte måtte dø en sakte død med korona og ikke har livets rett for å holde resten av oss som er vaksinerte innestengte så rant det over begret for min del. Men regner med de som ønsket død og fordervelse av uvaksinerte ikke ble stengt ut. Det er slik det er på kg. Ja måtte bare få lufta irritasjonen ett sted. Dette er like bra som noe annet forum. Det fins jo nesten ingen forum en kan skrive på da. Som det er litt fart innpå. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 (endret) Det høres ut som et forum som manipulerer folks meningener. Jeg holder meg unna slike steder da det ikke gjenspeiler ekte folkemeninger. Jeg har flere ganger i Diskusjon.no ment at folk bør få bestemme over egen kropp, uten å ha blitt utestengt av det🙂 Endret 25. januar 2022 av PosteMonopolet Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Hva som skjer på KG har ingen relevans her. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg