xrays Skrevet 24. januar 2022 Del Skrevet 24. januar 2022 Tror den er 5 år ca. Det er en lyd når trommel snurrer og som om noe har løsnet og deiser... Inni der. Gummi gnikkelyd. Og jeg blir bekymret nor den tromler fordi den bråker og går ujevnt. Så vet ikke hvem jeg skal ringe om service.. , Elkjøp tar jo ikke telefonen lengre, navnet er Logic. Tror den kostet 3000.. Er det vitsen å få den reparert, hva mener du? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. januar 2022 Del Skrevet 24. januar 2022 Etter min mening, en 5 år gammel vaskemaskin fra billig merke Logic er ikke verdt en reparasjon. Jeg hadde ikke brukt penger på det og heller puttet pengene inn i en ny en. 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 24. januar 2022 Del Skrevet 24. januar 2022 (endret) Har du løsnet en skovle og sett om det er noe løst i trommelen? Billigste maskiner lønner seg lite i lengden. Så her er nok reprasjon ikke mye å satse på nei. Skru av topplokk hvis den har det. Se om fjærer som holder trommel har røket. Fare for brann/havari med lydene du oppgir. Endret 24. januar 2022 av plankeby 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå