Helm Skrevet 24. januar 2022 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg forsøker å synkronisere Chrome på tvers av flere enheter. Så langt har det ikke fungert. Jeg har akkurat nå funnet ut at man ikke er logget inn i Chrome selv om man er logget inn på sin Google-konto....! Jeg ser forbokstaven min som indikerer at jeg er logget in på Google, trodde det inkluderte nettleseren. Jeg har brukt Chrome i flere år uten å ha vært logget inn i Chrome, tydeligvis. Jeg har nå logget inn i Chrome, men det resulterte i en ny blank profil. Jeg har alt lagret utefor denne profilen, som en slags gjestebruker. Så når jeg synkroniserer er det som å kopiere null og niks til de andre enhetene. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 31. januar 2022 Del Skrevet 31. januar 2022 Er det bokmerker som er lagret som gjest? Lenke til kommentar
Helm Skrevet 1. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2022 Så å si alt er lagret som gjest, bokmerker, Chrome innstillinger osv. Min egen profil har nesten ingen ting lagret. Jeg synes det er rart fordi jeg har brukt å se forbokstaven min oppe i høyre hjørne. Nå er det et anonymt ikon der. Lenke til kommentar
Helm Skrevet 1. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2022 Når jeg får sortert min profil her, hvordan synkroniserer jeg til en ny PC? Jeg er redd for at den nye tomme profilen på den nye datamaskinen blir kopiert til min gamle. Jeg har en dårlig erfaring med synkronisering i en annen tjeneste, OneDrive. Den slettet filene mine lokalt og alt var i skyen. Fikk ordnet den feilen etter en del styr. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Bokmerker, hvordan få det over på ny bruker: I chrome, gjest, trykk CTRL +SHIFT + O, velg eksporter bokmerker. (Du får ut en fil) I chrome tom bruker, trykk CTRL+SHIFT+O, velg importer bokmerker, velg filen fra steg 1. For info, du kan bruke filen og importere faktisk i de fleste nettlesere, også egde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå