Spillredaksjonen Skrevet 24. januar 2022 Del Skrevet 24. januar 2022 Dark Souls-feil lar andre spillere ta over PC-en din FromSoft har stengt ned flerspillerserverne. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. januar 2022 Del Skrevet 24. januar 2022 (endret) Verd å legge merke til at dette ikke er en feil som plutselig nå har blitt funnet.. Dette er en feil som har vært kjent en god stund nå men som Bandai Namco har ignorert. De har blitt kontaktet av communitiet flere ganger uten å i det hele tatt giddet å høre etter. Så endte det opp med at en hacker demonstrerte hva han kunne gjøre med feilen på en stream som det ble vist til. Her er en video som går litt mer i dybden om det som skjedde.. Endret 26. januar 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
asesino Skrevet 28. januar 2022 Del Skrevet 28. januar 2022 En av de beste ironier ever.. Ikke bare trenger jeg å bekymre meg for at big daddy build kommer å fucker min pve build, men nå kan han også fucke meg real-life Prepare to die - Real life edition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå