Nysgjerrig3 Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Jeg har en leverflekk ved siden av øyet. Den er ca. 8x10 mm. Finnes det noe jeg f.eks. kan pensle på for å få den bort eller mindre synlig? Husk at den er ved siden av øyet! Lenke til kommentar
Baron12 Skrevet 24. januar 2022 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg vil anta at en lege kan muligens hjelpe deg med det der. 1 Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 24. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2022 Baron12 skrev (5 timer siden): Jeg vil anta at en lege kan muligens hjelpe deg med det der. Ja, men tenkte å spørre her i tilfelle jeg slapp å gå til legen... Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 24. januar 2022 Del Skrevet 24. januar 2022 Det du kaller "leverflekk", er nærmest en samlebetegnelse på et hudområde som skiller seg ut fra huden ellers. Det kan være en rekke ulike årsaker. Noen er helt overfladiske pigmentforandringer som kan fjernes med f.eks laser. Andre er dypere og my skjæres bort for å ikke komme tilbake. Det er derfor umulig å svare på ditt spørsmål. Men det finnes uansett ikke noe du kan "smøre på" unntatt noen inflammatoriske tilstander, men da hadde du vel heller ikke kallet det for en leverflekk. Her er det bare en lege eller hudspesialist som kan hjelpe deg. 1 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 28. januar 2022 Del Skrevet 28. januar 2022 Det er ingenting som heter "leverflekk". Det er ingen pigmentforandringer i huden som har med leveren å gjøre, gulsott er det eneste som jeg kommer på i farta. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Det finnes et kosmetikk-produkt som heter "dark spot corrector". https://www.byrdie.com/dark-spot-correctors Også under dette temaet vil jeg nevne honningens virkninger, da honning inneholder blekemiddelet hydrogenperoksid. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå