anothercat Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 (endret) Heisann! jeg havnet i en situasjon i natt der jeg kom i kontakt med politiet. Jeg gjorde ikke noe ulovlig, men ble utsatt for noe selv. Han ene politimannen kjente min bror, og det er veldig uheldig for meg hvis denne situasjonen kommer opp i en samtale de imellom. Jeg er litt usikker på kulturen i politiet når det kommer til slikt. Kan jeg stole på at han opprettholder taushetsplikten sin? Edit: Det er snakk om Oslo så det er ikke noe bygdepoliti det er snakk om. Endret 23. januar 2022 av anothercat Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 (endret) Vi snakker ikke om politiet i USA her, der hvor man bare må gå kurs i 3 måneder og ingen standarder ... Nesten skamfullt i forhold til politiet i Europa. Tviler sterkt på at han vil risikere jobben og framtiden sin for å bryte en så grunnleggende regel etter 3 års utdanning med mer. Endret 23. januar 2022 av plankeby Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 anothercat skrev (39 minutter siden): Edit: Det er snakk om Oslo så det er ikke noe bygdepoliti det er snakk om. Det var et merkelig utsagn. Så lenge broren din ikke er politi, ville jeg ikke vært bekymret. Erfaringsmessig så er personell med taushetsplikt ganske løsleppet seg i mellom, men utad overholder de taushetsplikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå