Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Rullegardin med bredde ca 190CM?


Anbefalte innlegg

Skal ha et rullegardin i hvert vindu, dem må styres med kule-lenke slik at jeg kan koble dem til Roller Shade Driver E1 ( https://www.aqara.com/en/product/roller-shade-driver-e1 )
Noen som har en anbefaling? Se mål på bildet. Kan legge til at målet horisontalt er ut til karmene mens selve vindusglassene er henholdsvis 186 og 68CM brede.

Dermed trenger jeg rullegardin for det store vinduet på mellom 186CM og 194,5CM og på det lille mellom 68CM og 84CM.

Sistnevnte er enkel, finnes mye med 80CM bredde, men sliter med å finne noe på f.eks 190CM i bredden.


Kriterier:
- Blokkerer innsyn
- Helt etter delvis lystett
- Ikke koste en formue

 

Noen som kan hjelpe`?

mål.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner utfordringen med å få tak i ~190 cm brede rullegardiner. Aldri vært borte i firmaene men ser at Gardinshoppen.no samt UNIG oppgir å kunne levere lengden du er ute etter, UNIG max 400(!) cm. Førstnevnte har noen danske ord; ser ut til at de er danske og med norsk side i tillegg. UNIG litt rart språk noen steder. NUF som har holdt på i 9+ år. Men du vil kanskje helst ha en ‘ekte’ norsk forhandler med godt rykte?

Lenke til kommentar

Brukte selv Gardinshoppen når jeg flyttet til ny leilighet, og min bror kjøpte nettopp ifra dem.

God kvalitet på produktene, og greie å bruke/montere.

Anbefaler metall snor å dra i, og ikke den billigere plastikk versjonen. Har begge. Skal man bruke de sjeldent så går plastikken bra, men ofte i bruk så er metall versjonen anbefalt. 

Kjøpte også noe gardinger jeg festet i skinne, og skinnen var skadet i transport. Fikk ny relativt kjapt uten problem, så kundeservicen funket bra også (2015)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...